صنعت باید از مهربانی مردم جنوب پاسداری کند

گراوند گفت: مردم جنوب استان بوشهر بعنوان میزبانانی خوب در خدمت صنعت بوده و تاکنون هیچ مزاحمتی برای این تاسیسات ایجاد نکرده اند در همین راستا صنعت هم باید از این مهربانی مردم پاسداری کند.

به گزارش  خبرگزاریشبستان از بوشهر، «عبدالکریم گراوند» روز پنجشنبه (16 بهمن) در آئین افتتاح مدرسه شهید یگانه بندر سیراف با تاکید بر اینکه تاسیسات و صنعت نفت گاز در عسلویه بهترین و مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی در ۴۲ سال گذشته است، اظهار داشت: امروز پاسدار واقعی این تاسیسات مردم پیرامونی این صنعت هستند، مردم جنوب استان بوشهر بعنوان میزبانانی خوب در خدمت صنعت بوده و تاکنون هیچ مزاحمتی برای این تاسیسات ایجاد نکرده اند به همین دلیل این میزبانان شایسته بهترین‌ها هستند.

 

استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه صنعت باید از مهربانی مردم جنوب پاسداری کند، تصریح کرد: صنعت نفت و گاز باید با انجام پروژه‌ های عمرانی و مسئولیت‌های اجتماعی به خواسته‌های مردم جامه عمل بپوشانند.

 

وی با اشاره به لاینکه امروز تاسیسات عظیم نفت و گاز در عسلویه بیانگر همت والای ایرانیان است، بیان کرد: این تمدن بزرگ صنعتی در کنار تمدن کهن سیراف افتخاری برای این مردم است

 

گراوند با تاکید بر ضرورت حفاظت ز محیط زیست، بیان کرد: جمع آوری فلرها و بازگرداندن آسمان آبی به مردم این منطقه از تصمیم‌های مهم دولت در عسلویه است.

 

«احمد مرادی» مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان بوشهر نیز در این آئین با اشاره به اینکه مدرسه ۱۲ کلاسه شهید ابراهیم یگانه با زیربنای ۲هزار و ۲۰۰ مترمربع و ۷۵ میلیارد ریال اعتبار در بندر سیراف افتتاح شد، اضافه کرد: این پروژه از محل کمک مالی شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه انرژی پارس احداث شده است.

 

کد خبر 1023636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha