پنج طرح آموزشی دراستان سمنان به بهره برداری می رسد

هژبری ترویج فرهنگ مدرسه‌سازی را ضروری ولازم دانست و گفت: به مناسبت دهه فجر پروژه احداث ۳۶ کلاس درس در سمنان و شاهرود بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «سعید هژبری» در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به بهره برداری پنج طرح آموزشی شامل ۳۶ کلاس درس به مناسبت دهه فجر در سمنان و شاهرود گفت: برای تکمیل این پروژه ۱۷۱ میلیارد ریال هزینه شده است.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان از مشارکت خیران برای ساخت این پروژه ها خبردادوافزود: درمجموع ۳۶ میلیارد ریال برای اجرای این طرح‌ها از سوی خیران مدرسه‌ساز استان سمنان تأمین‌شده است و باید برای تکمیل سایر پروژه‌های نیمه‌تمام باقی‌مانده نسبت به افزایش مشارکت مردم خیر این منطقه اقدام شود.

 

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی دو طرح آموزشی در استان سمنان آغاز شده است اضافه کرد: در راستای اجرای این پروژه ۱۲ کلاس درس به سرانه فضای آموزشی استان اضافه می‌شود و برای اجرای آن ۶۵ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته‌شده است.

 

هژبری با اشاره به آغاز پویش ملی «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» اظهارکرد: تاکنون یک هزار و ۸۰۰ نفر از مردم نیک‌اندیش استان سمنان در این پویش مشارکت کردند.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان جمع‌آوری کمک‌های خرد مردمی با محوریت بانوان را از اهداف اصلی این پویش اعلام کردوافزود: بانوان، آقایان و به‌ویژه دانش‌آموزان می‌توانند با حداقل مبلغ ۱۰ هزار ریال در این پویش شرکت کنند.

 

وی با تأکید بر اینکه افرادی که بیش از ۲۵ میلیون ریال در این پویش شرکت کنند به ازای هر ۲۵ میلیون ریال یک کاشی به نام آن خیر در مدرسه نصب می‌شود، گفت: علاقه‌مندان برای پیوستن به این پویش، می‌توانند از طریق آدرس الکترونیکی www.ajorbajor.ir به جمع خیران مدرسه‌ساز بپیوندند.

 

هژبری تصریح کرد: برای مشارکت در این پویش تا پایان سال فرصت باقی است و پیش‌بینی می‌شود حداقل ۱۵ هزار نفر در استان سمنان در این طرح شرکت کنند.

کد خبر 1023654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha