عزت و سربلندی از برکات انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی برای مردم بود

حجت الاسلام گفت: زمانی از برکات انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی عزت و سربلندی این مردم بود که در دوران ستم شاهی مردم ما از آن محروم بودند و این هدیه ای بود که انقلاب به ملت ایران عرضه داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «حبیب الله زمانی» در نشست تبیینی مبانی و مواضع اصولی، دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی که با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و مسئول کارگروه مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری و همکاری کانون فرهنگی هنری صابر در مسجد امام رضا (ع) شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: عزت و سربلندی از برکات انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی برای مردم بود.

 

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری، رمز پیروزی انقلاب اسلامی را وحدت کلمه و اعتقاد به نصرت الهی عنوان کرد و افزود: امام ذره ای تردید به نصرت الهی نداشت و همین تدبیر و اعتقاد بود که انقلاب را به پیروزی رساند.

 

وی ابراز کرد: اهمیت دادن به دستاوردهای انقلاب اسلامی و استقلال فرهنگی یکی از مهمترین وظایف ملت ایران است.

 

حجت الاسلام گفت: زمانی از برکات انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی عزت و سربلندی این مردم بود که در دوران ستم شاهی مردم ما از آن محروم بودند و این هدیه ای بود که انقلاب به ملت ایران عرضه داشت.

 

در پایان این نشست از فعالان کانون فرهنگی هنری صابر در مسجد امام رضا (ع) شهرکرد و کودکان و نوجوانان فعال در برنامه های مسجد و شرکت کننده فعال در نماز جماعت مسجد با اهدای جوایز تجلیل شد.

 

خاطرنشان می شود: نشست های تبیینی مبانی و مواضع اصولی، دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی به همت کارگروه مساجد چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی در راستای اجرای طرح ۱۰ شب، ۱۰ مسجد در مرکز استان و شهرستان های ۱۰ گانه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

دستگاه های عضو کارگروه مساجد شامل شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز رسیدگی به امور مساجد، معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)، اداره کل اوقاف و امور خیریه، ستاد اقامه نماز، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد هستند.

 

کد خبر 1023665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha