ضعف و اشکال امروز ما در فاصله گرفتن از افکار و مکتب امام (ره) ریشه دارد

رشیدی گفت: ضعف و اشکال امروز ما در فاصله گرفتن از افکار و مکتب امام (ره) ریشه دارد و باید بدانیم حمایت از محرومان موجب تقویت دین و انقلاب در جامعه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «روح الله رشیدی»، امروز (چهارشنبه 16 بهمن) در جشن مردمی ولادت حضرت زهرا (س) در شیراز در بوستان «ولیعصر» شیراز همزمان با ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و دهه مبارک فجر گفت: عفاف و از خودگذشتگی و سخت کوشی بانوان موجب ارتقای جایگاه معنوی و فرهنگی آنان می شود.

دبیر ستاد مردمی بزرگداشت شهادت و ولادت حضرت زهرا (س) شیراز ادامه داد: برای برخوراری از یک جامعه مطلوب باید تربیت فاطمی را در خانواده ها و بدنه اجتماع نهادینه کرد.

وی اضافه کرد: امام راحل ما نیز همواره در راه خدا گام برداشت  و باعث احیای مجدد اسلام شد و برای مسلمین عزت به دست آورد و تلاش می کرد تا باری از دوش زحمتکشان، مزدبگیران و کارگران بردارد.

رشیدی تصریح کرد: ضعف و اشکال امروز ما در فاصله گرفتن از افکار و مکتب امام (ره) ریشه دارد و باید بدانیم حمایت از محرومان موجب تقویت دین و انقلاب در جامعه می شود.

دبیر ستاد مردمی بزرگداشت شهادت و ولادت حضرت زهرا (س) شیراز تاکید کرد: بازگشت به راه و مکتب امام (ره) کلید موفقیت ماست و امروز فرد انقلابی کسانی سهتند که برای حل مشکلات مردم گام بردارند.

«مجمد جعفر دوستدار» نیز در این  جشن گفت: شیعیان ما در شادی اهل بیت (ع) شاد و در غم آنها اندوهگین هستند و اندوهناک هستند و ایام ولادت و شهادت ائمه (ع) فرصتآشناییی بیشتر با سیره آنهاست.

معاون اجتماعی سپاه فجر فارس افزود: سیره حضرت زهرا(س) می تواند الگویی فاخر برای همه دختران و زنان جامعه باشد که حوزه های همسرداری، تربیت فرزند و همشارکت در مسائل اجتماعی را در بر می گیرد.

وی با اشاره به اعتیاد افراد به فضای مجازی گفت: این اعتیاد به فضای مجازی باع اتلاف وقت جوانان می شود و لازم است تا جوانان بخشی از وقت خود را به تلاوت قرآن کریم اختصاص دهند.

خاطر نشان ی شود این جشن مردمی به همت ستاد مردمی بزرگداشت شهادت و ولادت حضرت زهرا (س) در شیراز و با هدف ایجاد شور، شوق و نشاط بین مردم در فضای سبز زیر پل کابلی ولیعصر(عج) به مدت 90 دقیقه و با رعایت نکات بهداشتی برگزار شد.

کد خبر 1023672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha