افتتاح صندوق خرد محلی در ایزدخواست آباده به مناسبت دهه مبارک فجر

سلیم حقیقی گفت: صندوق خرد محلی در ایزدخواست آباده به مناسبت دهه مبارک فجر و به نیابت از ۱۱ صندوق خرد استان فارس افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرحمن سلیم حقیقی»، امروز (چهارشنبه 16 بهمن) با اشاره به افتتاح صندوق خرد محلی در ایزدخواست آباده به خبرنگاران گفت: این طرح به نیابت از ۱۱ صندوق خرد استان و به مناسبت دهه مبارک فجر توسط مدیرکل سازمان بهزیستی استان فارس و جمعی از مسئولان استانی مورد رونمایی قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی اداره کل بهزیستی فارس افزود: ۱۵ فرد دارای معلولیت در این صندوق عضویت دارند و شرایط ایجاد کارگاه نخ ریسی و اشتغال برای آنها توسط اعتبارات صندوق خرد محلی برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه فراهم شده است.

وی اضافه کرد: تا کنون تعداد ۴۰ صندوق خرد در  ۱۸ شهرستان فارس راه اندازی شده است که ۱۱ صندوق مشوق ها و تسهیلات خود را به طور کامل از سازمان بهزیستی و صندوق کارآفرینی امید استان دریافت کرده اند.

سلیم حقیقی در بخش دیگری از سخنان خود از راه اندازی مرکز توانبخشی چند معلولیتی در آباده خبر داد و بیان کرد: این مرکز با نام «حضرت عباس» راه اندازی شده و مخصوص افراد زیر ۱۴ سال است.

وی اعلام کرد: این مرکز با ظرفیت ۱۵۰ نفر با بیش از هفت میلیارد تومان هزینه توسط خیرین موسسه «محبین حضرت عباس» راه اندازی شده و به جامعه هدف در زمینه‌های مختلف توانبخشی سازمان بهزیستی خدمات ارائه می کند.

کد خبر 1023676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha