حرکت در مسیر ارزش های انقلاب اسلامی زمینه مانایی و پویایی آن است

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اهمیت تفکر و حفظ روحیه انقلابی گفت: حرکت در مسیر ارزش های انقلاب اسلامی زمینه مانایی و پویایی آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» با حضور در آئین رونمایی از چهارمین گلزار شهداء بزرگ کشور که پنجشنبه ۱۶ بهمن در آستان مقدس امامزاده محمد(ع) برگزار شد گفت: جایگاه شهداء در آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) محل آمد و شد ملائک الهی است.

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز با قدردانی از ساماندهی و بهسازی گلزار شهداء استان البرز با همت متولیان امر افزود: روزهای ایام دهه فجر یادآور رشادت ها و مبارزات مردم ایران اسلامی است.

 

وی با اشاره به اهمیت تکریم شهداء و اینکه آنان قافله نورانی هستند بیان کرد: شهید عنوانی است که بر تارک تمام ارزش ها می درخشد آنان قافله نورانی هستند که هم خود نور دارند و هم نور می بخشند.

 

امام جمعه کرج ادامه داد: شهداء در دامان مادرانی شهید پرور و عاشورایی تربیت شده اند و این مادران هستند که شهداء را در دامن خویش پرورش داده اند، سالروز میلاد حضرت زهرا (س) به درستی روز مادر نامگذاری شده است که این امر اهمیت جایگاه مادر را نشان می دهد. 

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز افزود: انقلاب اسلامی ایران با شهادت عجین است، انقلاب ارزش های معنوی است و مقدمه این پیروزی ایثارگری مادرانی را به همراه داشت که فرزندان خود را برای تحمل سختی ها و شکنجه ها آماده کردند.

 

وی بیان کرد: خانواده ها در دوران دفاع شهدایی را تقدیم انقلاب کردند و هر زمان که دشمنان سعی داشتند که مسیر انحرافی در انقلاب ایجاد کنند، شهیدی با فدا ساختن جان خویش از ارزش ها حفاظت کردند.

 

آیت الله حسینی همدانی عنوان کرد: آنچه آینده انقلاب اسلامی و کشور را مانا و حفظ می کند، حرکت در مسیر ارزش های انقلابی است.

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز خاطرنشان کرد: تفکر انقلابی نباید از جامعه گرفته شود، کشور بدون مدیریت جهادی به نتیجه نخواهد رسید، مدیریت انقلابی زمینه حرکت رو به جلو است.

 

آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: اگر روحیه انقلابی نباشد، نفوذ و خطر دشمن و قرار گرفتن در جایگاه های تصمیم گیری و تصمیم سازی از دست می رود، نباید بگذاریم که ارزش های انقلاب اسلامی کمرنگ شود باید انقلابی ماند تا کشور به آن مقاصد عالیه خود برسد. تنها تفکری که در مقابل استکبارستیزی مقاومت می کند تفکر الهی است. 

 

 

 

 

کد خبر 1023686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha