نظام متکی به مردم شکست ناپذیر است/ برای نجات اسلام باید دور خیمه ولایت فقیه چرخید

لطفی با اشاره به سفارش های امام راحل و شهید سلیمانی نسبت به ولایت فقیه، گفت: دشمنی جهان با جمهوری اسلامی نابودی و آتش زدن این خیمه است لذا برای نجات اسلام باید دور خیمه ولایت فقیه چرخید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ نصرت الله لطفی، عصر پنجشنبه(۱۶بهمن) در مراسم میهمانی لاله ها که در پنجمین روز از ایام الله دهه فجر در گلزار شهدای کرمان برگزار شد؛ با اشاره به شعار امسال دهه فجر «انقلاب اسلامی؛ بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی بالنده است زیرا در جا نمی زند، از آرمان اولیه عدول نکرده و ان شاءالله زمینه ای برای ظهور خورشید ولایت عظمی است.

 

 

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: انقلاب اسلامی مقتدر است زیرا در هیچ مقطعی از تاریخ اینگونه در عرصه بین الملل نقش آفرین نبوده و علیرغم همه فشارها و سختی ها و توطئه و فتنه و جنگ نرم و سرد اما مقتدرانه ایستاده است.

 

 

وی با بیان اینکه هر یک از این موارد برای اثبات یک حکومت کفایت می کند؛ افزود: این حرکت بالنده ادامه دارد و امروز در کنار مزار عطرآگین شهدا برای تجدید پیمان در ادامه مسیر شهدایی که مایه رونق حیات معنوی کشور هستند‌، میهمانی لاله ها برگزار می شود؛ شهدا در زمان حیات خود با تن و اعمال و کردار خود در خدمت جامعه اسلامی بودند و بعد از شهادت با حرکت معنوی خود در خدمت اسلام هستند.

 

لطفی توجه به وصیت نامه شهدا را باعث ایجاد احساس هویت، افتخار به ظرفیت های درونی و عدم نگاه به بیرون و... خواند و با بیان اینکه خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند و پای آرمان ها ایستادن را باید از خانواده شهدا الگو بگیریم؛ در خصوص ایام الله دهه فجر هم این ایام را تجلی دست قدرت الهی و نزول نعمت برای مؤمنین و نقمت برای عصیانگران دانست.

 

 

وی با تصریح به اینکه به کسانی که خواسته یا ناخواسته دنبال به فراموشی سپردن ایام الله هستند، هشدار می دهیم زیرا بقای نظام دینی به زنده نگه داشتن ایام الله است‌؛ ۹ دی را یکی از مصادیق ایام الله خواند که فتنه پیچیده طراحی شده استکبار طی مدت بیش از ۱۰ سال را برچید در حالی که با هیچ اقدام امنیتی قابل جمع نبود.
 

 

 

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: یک ۲۲ بهمن استثنایی پیش رو داریم زیرا مردم ما که خود یک پدیده استثنایی در دنیا هستند هر سال تجدید پیمانی در ۲۲ بهمن داشتند  و برای این تجدید پیمان یک راهپیمایی داشتیم که نه در شهرها بلکه در چهار هزار روستا هم برگزار می شد و نمونه آن روستایی با ۸ خانوار جمعیت بود که باوجود برف ۷۰ سانتی اما در راهپیمایی پارسال شرکت کرده بودند.

 

 

وی با بیان اینکه حفظ نظام جمهوری اسلامی اعظم فرائض، اوجب واجبات و فریضه عینی از نماز واجب تر است و مردم به عشق اسلام انقلاب کردند؛ اظهار کرد: هر نظام را با هر توانی می توان شکست داد الّا نظام متکی بر مردم را؛ لذا امسال این اجتماع عظیم و سلامت محور با رعایت شیوه نامه های بهداشتی یک پیغام دارد.

 

 

لطفی با تأکید بر اینکه نباید فریب دشمنان را خورد و سختی ها عامل توقف در این مسیر الهی نشود؛ ادامه داد: شهید سلیمانی به عنوان نمونه برجسته تربیت یافتگان اسلام و مکتب امام است و در خصوص مکتب شهید سلیمانی اول باید این مکتب را بشناسیم و سپس به شناخت مان عمل کنیم؛ اعمال او، خدامحوری، عشق به اسلام ناب، محب اهل بیت بودن(بیت الزهرا مصداق محب بودن) اخلاص، الگوی بصیرت توحیدی بودن و با تمام وجود سرباز ولی بودن از ویژگی های مکتب شهید سلیمانی است.

 

 

وی مکتب شهید سلیمانی را ادامه مکتب امام راحل دانست و در این باره به تبیین فرازهای مشابه از وصایای امام و شهید سلیمانی پرداخت و گفت: امام(ره) که آخرین لحظات حیات با اشاره نماز می خواند فرمود حفظ نظام جمهوری اسلامی{از اوجب واجبات} از نماز واجب تر است و ما این را در اغتشاشات سال ۹۶ و ۹۸ دیدیم زیرا عبور از نظام یعنی عبور از اسلام؛ شهید سلیمانی هم با همه شناختی که داشت می فرمود ایران قرارگاه حسین بن علی و جمهوری اسلامی حرم است.

 

 

 

لطفی اظهار کرد: شهید سلیمانی می فرماید به دور از هر اختلافی دور خیمه ولایت بچرخید، امام هم می فرماید ولایت فقیه استمرار ولایت رسول الله است؛ دشمنی جهان با جمهوری اسلامی نابودی و آتش زدن این خیمه است که اگر نابود شود حرمی باقی نخواهدبود پس برای نجات اسلام دور این خیمه بچرخید.

 

کد خبر 1023692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha