حضور بیش از یک هزار شرکت کننده داخلی و خارجی در مسابقه حفظ قرآن کانون مسجد حضرت ولی عصر(عج)زنگی آباد

مسئول مؤسسه بیت الحفاظ و مسئول مرکز حفظ غیرحضوری استان کرمان گفت: بیش از هزار نفر از سراسر کشور و حتی خارج از کشور{ایرانی های مقیم خارج از کشور} در این مسابقه شرکت کردند.

فاطمه ایرانمنش در گفتگو با خبرگزاری شبستان از کرمان در خصوص مسابقه حفظ قرآن کریم به مناسبت دهه مبارک فجر گفت: از آذر ماه فراخوان این مسابقه در فضای مجازی آغاز شده که شرکت کنندگان باید تا اول بهمن ماه مشخصات و رشته آزمون خود را به صورت پیامک ارسال کنند و از اول بهمن ماه اسامی ثبت سیستم شده و برای هر یک از متسابقین زمان تماس ثبت شد.

 

 

مسئول موسسه بیت الحفاظ و مسئول کانون مسجد ولی عصر(عج) زنگی آباد بیان کرد: بحمدلله بیش از هزار نفر از کل کشور و حتی خارج از کشور{ایرانی مقیم خارج از کشور} در این مسابقه شرکت کردند.

 

 

وی افزود: مربیان مؤسسه بیت الحفاظ از  5 بهمن ماه با همه شرکت کنندگان تماس گرفتند و زمان هایی که برای هر متسابق در نظر گرفته شده بود را اعلام کردند و این مسابقات به صورت تماس تلفنی و با حضور 20 داور کشوری، استانی و شهرستان در شهر زنگی آباد  از ساعت 8 صبح شروع و تا ساعت 14 ادامه داشت.

 

 

مسئول مرکز حفظ غیرحضوری استان کرمان و حافظ کل قرآن اظهار کرد: این مسابقه به همت مؤسسه بیت الحفاظ جواد الائمه (ع) زنگی آباد و کانون فرهنگی هنری مسجد ولی عصر (عج) زنگی آباد برگزار شد.

 

 

وی هدف از برگزاری این مسابقات را تشویق و ترغیب به حفظ قرآن و آشنایی متسابقین به سبک و روش حفظ تلفنی دانست و خاطرنشان کرد: مؤسسه بیت الحفاظ مجری طرح حفظ قرآن به صورت تلفنی در استان کرمان است.

 

 

مسئول موسسه بیت الحفاظ زنگی آباد و مسئول مرکز حفظ غیرحضوری استان کرمان بیان کرد: شرکت کنندگان سنین مختلف داشتند و خردسال ترین شرکت کننده در این دوره از مسابقات 6 سال و مسن ترین شرکت کننده متولد سال 1335 بود و از این تعداد شرکت کننده حدود 700 نفر خانم و مابقی آقا بودند.

 

 

وی در پایان گفت: جوایز این مسابقه 15 کارت هدیه 100 هزار تومانی و 6 کارت هدیه 500 هزار تومانی است.

کد خبر 1023701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha