۱۳ طرح در شهرستان سامان افتتاح شد

۱۳ طرح عمرانی با اعتباری افزون بر ۱۱ میلیارد تومان همزمان با پنجمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان سامان بهره‎برداری شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «کمال اکبریان» امروز (پنجشنبه ۱۶ بهمن) در آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها که با حضور معاون امور اقتصادی استاندار برگزار شد، اظهار داشت: این طرح‌ها زمینه اشتغال ۳۵ نفر را فراهم کرده است.

 

فرماندار شهرستان سامان ادامه داد: این طرح‌ها با پنج کاربری زیرساخت، صنعتی، کشاورزی، شیلات و بهداشتی، درمانی ایجاد شده است.

 

وی تصریح کرد: افتتاح طرح بسته‌ بندی حبوبات و غلات و برنج، تولید انواع ژل ضدعفونی کننده، اجرای آبیاری تحت فشار قطره‌ای و طرح ماهیان زینتی، ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان و پایگاه سلامت شهری ابوذر شهر سامان از طرح‌های این شهرستان است که در دهه فجر آماده بهره‌برداری شده است.

 

فرماندار شهرستان سامان افزود: امروز همچنین تامین روشنایی معابر روستایی، توسعه شبکه فشار ضعیف و تامین برق متقاضیان، اصلاح و بهینه ‌سازی شبکه و تبدیل سیم به کابل خود نگهدار، نصب کنتورهای هوشمند و توسعه شبکه فشار متوسط و افزایش ظرفیت پست در شهرستان افتتاح شد.

 

اکبریان از آغاز عملیات اجرایی سه طرح عمرانی نیز در این شهرستان خبر داد و گفت: این سه طرح با کاربری آموزشی، کشاورزی و زیرساخت با اختصاص اعتبار ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اجرا می‌شود.

 

وی افزود: این تعداد زمینه اشتغال ۱۵۰ نفر در شهرستان را فراهم کرده است.

 

کد خبر 1023714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha