دهه فجر استمرار بعثت انقلاب اسلامی است

سردار شاکرمی با بیان اینکه دهه مبارک فجر استمرار بعثت انقلاب اسلامی است، گفت: امروز بر همه فرض است که با الگو قرار دادن راه شهدا، در مسیر ولایت گام برداشته و پرچم انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی آن، حضرت ولی عصر(عج) برسانیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در مراسم مهمانی لاله ها در گلزار شهدای صالح آباد شهرستان مهران، اظهار کرد: دهه مبارک فجر استمرار بعثت انقلاب اسلامی است.

 

سردار « جمال شاکرمی» تصریح کرد: در عصر انجماد بشریت،جاهلیت مدرن،روح آزادگی را از مسلمانان گرفته بود، حشری اتفاق افتاد و امام خمینی(ره) به لانه عنکبوتی دشمنان یورش برد و تمام قد در مقابل دشمنان ایستاد، لذا امام(ره) آیینه تمام نمای ارزش‌های اسلامی است.

 

وی افزود: امروز به مدد امام راحل، شهیدان و تلاش‌های رهبر فرزانه و ملت اسلامی، راهبردهای دشمن را شکستیم و چهره نظام و شهیدان تابناک تر از همیشه شد، دشمنان می خواستند نظام اسلامی از الگو بیفتد،اما انقلاب، قدرتمندتر از همیشه امروز نورافشانی می کند.

 

سردار شاکرمی بیان کرد: رهبری انقلاب با استعانت از روح شهیدان، آرایش قدرتمندی را در مقابل دشمنان ایجاد کرده است، امروز عقبه های دفاعی ما در مقابل دشمنان نه در مهران و صالح آباد بلکه در دوردست ها و حتی در آب های آزاد مقابل دشمنان شکل گرفته است.

 

وی تصریح کرد: ۲۲ بهمن در حکم عید غدیر دیگری است، چون هم نعمت ولایت را دیدیم و هم راهبردهای ولایت را در این ۴۲ سال مشاهده کردیم و امروز بر همه فرض است که با الگو قرار دادن راه شهدا، در مسیر ولایت گام برداشته و پرچم انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی آن، حضرت ولی عصر(عج) برسانیم.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام  باب یان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگاه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، موجب تقویت بنیه‌های ایستادگی و مقاومت می‌شود، خاطرنشان کرد: شهدای عزیز انقلاب اسلامی با نثار خون خود، از سرزمین و ارزش‌های اسلامی دفاع کردند و امروز نیز وظیفه ماست با تداوم راه آنان، پاسدار نظام و انقلاب اسلامی باشیم.

 

کد خبر 1023729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha