برپایی ۷۰ میز خدمت در قالب رزمایش الی بیت المقدس/۲۰۴۴جهادگر در حوزه  محرومیت زدایی پای کار هستند

با بیان اینکه ۳۸۱ گروه جهادی در حال خدمات رسانی به مردم هستند، افزود: ۲ هزار و ۴۴ نفر دراین گروه‌های جهادی مشغول رفع مشکلات مردم هستند تا بخشی از مشکلات به دست بسیجیان مرتفع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «حسین علیزاده» امروز(۱۶بهمن) در جمع خبرنگاران در مورد آخرین اقدامات اجرایی رزمایش الی بیت المقدس گردان‌های بسیج، رده‌های مقاومت و سازمان‌های اقشاری سپاه کربلا بیان کرد: این رزمایش در جهت خدمت‌رسانی مردم و هم‌افزایی با نیروی انتظامی و امنیت پایدار در حال برگزاری است، امروز پنجمین روز رزمایش است.

 

معاون عملیات و سخنگوی رزمایش الی بیت المقدس سپاه کربلا با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی که با اقتدار توسط بسیجیان صورت می‌گیرد، گفت: مشارکت ۶۲ هزار بسیجی با روحیه انقلابی در رزمایش الی بیت المقدس تداعی‌کننده دوران پیروزی انقلاب است،  بیش از ۵ هزار و ۴۰۹ تیم گشتی در قالب گشت‌های مختلف در سطح شهرستان‌ها داشتیم که جمعا بیش از ۶۲ هزار نفر هستند.

 

علیزاده تصریح کرد: برنامه اصلی ما با عنوان "شامگاه یاد یاران" با حضور رزمندگان دفاع مقدس شروع خواهد شد تا با شعور انقلابی و احساس بسیجیان در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی همراه و همدل شوند.

 

وی گفت: بیش از ۱۰ هزار تیم شبانه گشت رضویون پیاده و ۲۱۲ تیم گشت خودرویی در شهرستان‌ها مستقر هستند. بیش از ۶۷۶ تور ایست و بازرسی در نقاط مختلف داشتیم که بیش از ۷ هزار و ۲۳۰ نفر هم در این تورها شرکت کردند.

 

علیزاده بیان کرد: بیش از ۳۸۱ گروه جهادی تا به امروز در صحنه حاضر شدند که جمعشان ۲ هزار و ۴۲۴ نفر است و به موضوعاتی که نیاز جامعه است می پردارند؛در بحث آزادسازی زندانیان غیر عمد ۱۲ زندانی غیرعمد را با کمک‌های نقدی آزاد کردیم در حوزه تامین جهیزیه همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) ۳۷ کمک هزینه جهیزیه را به صورت نقدی و غیر نقدی تامین و اهداکردیم.

 

وی از واگذاری تعداد ۹ واحد مسکن محرومین خبر داد و اعلام کرد: رزمایش الی بیت المقدس ۱۰ با شعار "ما پای کار انقلابیم" از ۱۲ بهمن ماه تا ۲۲ بهمن به‌مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور در مازندران نیز در حال برگزاری است.

 

علیزاده افزود: این رزمایش با هدف خدمت‌رسانی و توسعه امنیت پایدار، با مشارکت نیروی انتظامی و با حضور ۲ هزار پایگاه مقاومت بسیج و ۲ هزار دسته رزمی در حال اجرا است.

 

معاون عملیات و سخنگوی رزمایش الی بیت المقدس فجر انقلاب اسلامی سپاه کربلا تصریح کرد: ارائه ۷۱۳ مورد خدمات پزشکی و درمانی، برگزاری  هزار و ۹۹۵ حلقه صالحین ، اجرای بیش از ۷۰ میز خدمت و نیز اجرای ۴۰ شیفت ایثار کارگری با فعالیت ۸ هزار و ۱۲۷ نفر بسیجی از مهم‌ترین خدمات مومنانه ارائه شده توسط آحاد بسیجیان تا پنجمین روز این رزمایش در مازندران بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد: ۷۳۸ خدمات درمانی توسط پزشکان ارائه شد در این رابطه بیش از ۴۰ هزار ماسک و دستکش تولید و توزیع شد؛ بیشترین توزیع اقلام بهداشتی را در ایستگاه‌های ایست و بازرسی داشتیم.

کد خبر 1023734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha