تشکیل پرونده تخلف یک شرکت توزیع ماسک غیراستاندارد در استان یزد

علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از تشکیل پرونده تخلف یک شرکت توزیع ماسک غیراستاندارد به ارزش ۸۵۰ میلیون تومان در استان خبر داد.

«محمدرضا علمدار یزدی» رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، از تشکیل پرونده تخلف یک شرکت توزیع ماسک غیراستاندارد به ارزش 850 میلیون تومان در استان یزد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، محمدرضا علمدار یزدی گفت: در راستای بررسی شکایت واصله از یک شرکت واسطه‌ای توزیع ماسک، این سازمان ضمن هماهنگی و استعلام از معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و احراز تخلف انجام شده در زمینه توزیع ماسک‌های غیراستاندارد و غیربهداشتی، پرونده تخلف شرکت مزبور را به ارزش 850 میلیون تومان به جرم تقلب، عدم صدور صورتحساب و دستورالعمل‌های بهداشتی، تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد افزود: پیگیری و هماهنگی با اداره کل استاندارد، اتحادیه غذا و دارو و اداره کل تعزیرات حکومتی برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و سایر الزامات فنی در تولید ماسک در دستور کار این سازمان قرار گرفته و در این زمینه اطلاع‌رسانی‌های لازم برای رعایت این دستورالعمل‌ها توسط کلیه واحدهای تولید کننده و توزیع کننده ماسک به عمل آمده است.

کد خبر 1024529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha