همراهی مردم با گشت رضویون موجب ارتقای سطح امنیت محلات می شود

حجت الاسلام محمدی لائینی این گشت ها را کمک بسیار خوبی برای کاهش سرقت منازل و قاچاق دانست و گفت: امید است با همراهی مردم، سطح امنیت اجتماعی ارتقاء یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» بامداد (16بهمن) در حاشیه بازدید از گشت های محله محور «رضویون» سپاه کربلا مازندران از امنیت به عنوان یکی از مهم ترین اساس جامعه یاد کرد و گفت: امنیت با همراهی و مشارکت لازم‌ مردم ایجاد خواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه نیروهای مقاومت بسیج در بخش خواهران و برادران ایثارگرانه و بدون هیچ چشم داشتی در موضوع امنیت در حال فعالیت هستند،افزود: باید قدردان این امنیت باشیم.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با تاکید براینکه گشت های محله محور نقش به سزایی در پیشگیری از جرائم و تخلفات در سطح محلات دارد، اظهار کرد: گشت رضویون منشاء خدمات و آثار و برکات فراوانی در حوزه تامین امنیت محلات است.

 

امام جمعه ساری این گشت ها را کمک بسیار خوبی برای کاهش سرقت منازل و قاچاق دانست و ابراز امیدواری کرد با همراهی مردم، سطح امنیت اجتماعی ارتقاء یابد.

 

وی بر لزوم معرفی خدمات و ایثار نیروهای بسیجی در گشت رضویون به جامعه تاکید کرد و گفت: با معرفی این خدمات زمینه ساز جلب اعتماد عمومی برای گسترش فعالیت های گشت رضویون باشید.

کد خبر 1023742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha