فعالیت بیش از ۷۰ هزار بسیجی مازندرانی در گشت های رضویون

علیزاده از مشارکت ۵ هزار و ۴۰۹ تیم‌ رزمی در قالب گشت‌های رضویون و ایست و بازرسی در ذیل رزمایش الی بیت المقدس خبر داد و گفت: بیش از ۷۰ هزار بسیجی در این گشت های محله محور شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «حسین علیزاده» بامداد (۱۷بهمن) در حاشیه بازدید از گشت های محله محور «رضویون» سپاه کربلا با همراهی نماینده ولی فقیه در مازندران و استاندار دیار علویان به اجرای رزمایش الی بیت المقدس اشاره کرد و گفت:این رزمایش با شعار "ما پای کار انقلابیم" از ۱۲ آغاز شد و تا ۲۲ بهمن همزمان با گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ادامه خواهد داشت.

 



معاون عملیات و سخنگوی رزمایش الی بیت المقدس سپاه کربلا  از شرکت  بیش از ۲ هزار پایگاه مقاومت و ۲ هزار دسته رزمی در این رزمایش خبر داد و افزود: این رزمایش  در جهت خدمت رسانی، ایجاد امنیت پایدار محلات با هم افزایی با نیرو‌های انتظامی در حال برگزاری است.

 

وی در ادامه از شرکت ۵ هزار و ۴۰۹ تیم‌ رزمی در قالب گشت‌های رضویون و ایست و بازرسی در ذیل این رزمایش خبر داد و اضافه کرد: بیش از 70 هزار بسیجی در این گشت های محله محور شرکت کردند.

 

علیزاده با اعلام اینکه  ۱۰ هزار گشت توسط تیم‌های گشتی تا پنجمین روز از رزمایش الی بیت المقدس انجام شد، افزود: ۶۷۶ تور ایست و بازرسی با مشارکت ۷ هزار و ۲۳۰ بسیجی در نقاط مختلف استان برپا شد.

کد خبر 1023743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha