فعالیت ۲۵۷پایگاه مقاومت در قالب رزمایش الی بیت المقدس

شریفی از فعالیت ۲۵۷پایگاه مقاومت در قالب ۲۵۷دسته رزمی در قالب رزمایش الی بیت المقدس به گشت های رضویون خبر داد وگفت:بسیجیان در این طرح به عنوان بازوی توانمند ناجا درصدد کاهش آسیب ها و اختلافات طبقانی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «ابراهیم شریفی» بامداد (۱۷بهمن) در حاشیه بازدید از گشت های محله محور «رضویون» سپاه کربلا با همراهی نماینده ولی فقیه در مازندران و استاندار دیار علویان با بیان اینکه یکی از فعالیت های اثرگذار و ماندگاری که بسیج در حوزه امنیت پایدار محلات انجام می دهد  اجرای گشت محله محور رضویون است، گفت: پایگاه های مقاومت در سطح شهرستان و استان با اجرای این گشت ها، کمک بسیار قابل توجهی به ناجا در بحث تامین امنیت محلات می کنند.

 

فرمانده سپاه ساری با بیان اینکه به واسطه گشت هایی که در حوزه امنیت پایدار انجام می شود در حوزه مقابله کرونا نیز با همکاری همین پایگاه های مقاومت کمک قابل توجهی در حوزه رصد و شناسایی و... به شبکه بهداشت شده شده، ادامه داد: تا قطع زنجیره ابتلا به کرونا فعالیت در محلات را خواهیم داشت.

 

وی از حوزه پایگاه مقاومت محمد رسول الله(ص) به عنوان یک پایگاه فرهنگی یاد کرد و گفت: این پایگاه مقاومت یک قرارگاه محله محور دارد که باحضور امام جماعت، خیرین، فرمانده پایگاه، معتمدین درخصوص رسیدگی به مشکلات مردم فعالیت دارند .

 

شریفی از فعالیت 257پایگاه مقاومت در قالب 257دسته رزمی در قالب رزمایش الی بیت المقدس به گشت های رضویون خبر داد وافزود:بسیجیان در این طرح به عنوان بازوی توانمند ناجا درصدد کاهش آسیب ها و اختلافات طبقانی هستند. 

کد خبر 1023745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha