برپایی ۱۰ آئین سخنرانی تبیینی با محوریت انقلاب اسلامی در ۱۰ مسجد

حجت الاسلام مرادی با اشاره به اهمیت تبیین انقلاب اسلامی برای نسل امروز و بیان دستاوردهای آن گفت: ۱۰ آئین سخنرانی تبیینی با محوریت انقلاب اسلامی در ۱۰ مسجد برگزار می شود.

« حجت الاسلام ابوالفضل مرادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص ویژه برنامه های کارگروه مساجد دهه فجر گفت: آذین بندی و فعالیت های مرتبط با تبلیغات بصری از جمله محورهای برنامه ریزی در قالب کارگروه مساجد در ایام الله دهه فجر است.

 

سرپرست امور مساجد استان البرز با اشاره به هماهنگی کلیات فعالیت انجام شده با نظارت نماینده ولی فقیه در استان البرز در امور مساجد افزود: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در قالب ارسال پیامک به ائمه مسجد در ایام دهه فجر، همچنین برپایی مسابقه کتابخوانی از کتاب صعود چهل ساله از دیگر برنامه های امور مساجد استان البرز است.

 

وی در خصوص اهمیت تکریم روز زن به مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا(س) بیان کرد: تبیین جایگاه معرفتی حضرت زهرا سلام الله علیها با محوریت ائمه مساجد همچنین برپایی آیین گرامیداشت دهه فجر در ۱۰ مسجد شاخص استان از دیگر برنامه های این ایام است. 

 

وی ادامه داد: در زمینه میز خدمت و تشکیل قرارگاه مساجد نیز مسئولان ارشد استان با حضور در مساجد از پیش تعیین شده با توجه به اجرای قوانین بهداشتی حضور پیدا خواهند کرد و از نزدیک مطالبات آنان را پاسخ می دهند.

 

سرپرست امور مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی زمینه معرفی بهتر انقلاب و اهمیت آن برای نسل امروز است که دوران شکل گیری انقلاب و چند دهه گذشته آن را درک نکرده اند. 

 

میز خدمت در مسجد حضرت ولیعصر(عج) با حضور رئیس شورای حل اختلاف استان البرز ۱۸ بهمن، مسجد پتج تن(ع) با حضور رئیس توزیع برق استان، مسجد امام حسین(ع) با حضور فرماندهی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) ۲۰ بهمن، مسجد علی بن ابیطالب(ع) با حضور سرکلانتر دوم منطقه انتظامی شهرستان کرج ۲۱ بهمن، مسجد موسی بن جعفر(ع) با حضور اعضاء شورای اسلامی شهر کرج ۲۲ بهمن و مسجد امام رضا(ع) با حضور نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی (۲۲ بهمن برگزار می شود. 

 

گفتنی است، شهروندان به منظور بهره مندی از برپایی میز خدمت همزمان با نماز مغرب و عشاء به مساجد معین شده مراجعه کنند.

 

 

 

 

کد خبر 1023777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha