ارتقاء کیفیت زندگی مردم از اهداف شورای پنجم یزد است

عامری نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد گفت: ارتقاء کیفیت زندگی مردم از اهداف شورای پنجم یزد است.

«ونوس عامری» در مراسم بهره برداری از فرهنگسرای بانو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، با بیان اینکه ارتقاء کیفیت زندگی مردم از اهداف شورای پنجم است، اظهار کرد: نیل به این هدف نیازمند فرهنگ سازی و گفتمان است که به همین منظور ساخت فرهنگسرا را در دستور کار قرار دادیم و بهره برداری از اولین آن برای بانوان در محله حسن آباد یزد، نشانه گامی بزرگ در رسیدن به این هدف است.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد رشد جامعه و توسعه پایدار را در گرو رشد زنان آن جامعه دانست و افزود: در سال‌های اخیر زنان در تمام حوزه‌ها نقش مؤثری داشتند، اما همچنان جای زنان در سطوح بالای مدیریتی خالی است و در حال حاضر بیشتر سمن‌های موفق از سوی زنان ثبت شده است.

وی گفت: اگر به زنان فرصت داده شود قابلیت مدیریت بالایی دارند، فرهنگسراها مکان مناسبی برای رشد زنان است که امیدواریم شاهد بهره برداری ین مکان در سایر مناطق استان باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر یزد اظهار کرد: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، آموزش کارآفرینی، امکان برگزاری بازارچه‌های مختلف برای عرضه کالاها و ارائه آموزش‌های استاندارد از سوی کانون پرورش فکری و ارائه مشاوره‌های مختلف از جمله برنامه‌های این فرهنگسرا است که می‌توان از این فضا برای برگزاری جلسات هم‌اندیشی زنان فرهیخته استان نیز استفاده کرد.

کد خبر 1023779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha