بالا بردن سطح توقعات مردم یکی از اقدامات مهم شورای اسلامی شهر یزد بود

قمی با اشاره به اهمیت مشارکت و مطالبه گری در خصوص مدیریت شهری گفت: بالا بردن سطح توقعات مردم در خصوص مدیریت شهری یکی از اقدامات مهم شورای اسلامی شهر یزد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « حمید رضا قمی» امروز در نشست خبری برخط با رسانه های استان یزد گفت: شورای اسلامی شهر یزد برآمده از افکار همه اقشار شهر بوده است و نوآوری را با تمامی مشکلات به جان خرید و در تمامی ابعاد ورود کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد بیان کرد: ما در این شورا توقع مردم را از مدیریت شهری بالا بردیم و همین امر به عنوان رهاورد شیوه جدید در حکمرانی شهری خواهد بود.

وی افزود: ما در حوزه گردشگری و امور بین الملل  شاهد اتفاقات خوبی بودیم که حاصل آن را شاهد بودیم و موفق شدیم با شهرهای مهمی در اروپا و آسیا قراردادهای خواهر خواندگی امضا کنیم که این امری بسیار مهم برای ما در مدیریت شهری است.

قمی ادامه داد: اتفاقات دیگر ساماندهی تردد در بافت تاریخی با همکاری معتمدین محلی بود که با محدودیت های قابل قبول شاهد تردد در بافت های تاریخی باشیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: در زمینه مدیریت شهری نیز راه اندازی سامانه اتوبوس یاب، بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، طرح پارک الکترونیک یزد، پروانه الکترونیک ساختمان از جمله اقدامات شورای اسلامی شهر یزد در این مدت بود.

وی افزود: در حوزه عمرانی نیز اجرای بازیاقت آسفالت، پارک شیخداد، بازارچه صنایع دستی، سالن ورزشی شهید عاقلی نژاد، حل کردن مشکل ترافیک اکرم آباد، آزادسازی خیابان شهید نقیب زاده را داشتیم.

قمی گفت: طرح ترکیبی ساختمان ها، فراخوان و پذیرش دوچرخه های استراکی هوشمند نسل چهار، طرح جامع حمل و نقل و اصلاح آن در کمیسیون، مسیر دوچرخه ها و توسعه آن در شهر با 35 کیلومتر، طرح ایجاد دفتر شناسایی اموال فکری و معنوی شهرداری ازجمله اقدامات دیگر ما در این شورا بوده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: اقدام رد صلاحیت ها به نظرم نامبارک بود و امیدوارم فرصتی فراهم شود تا همه سلیقه های موجود در شهر فرصت ابراز عقیده داشته باشند تا شهر محدود به یک سلیقه نشود.

کد خبر 1051986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha