رقابت های سیاسی و جناحی نباید باعث ناامیدی مردم از آینده ایران و نظام، شود

اسکندرپور گفت: رقابت های سیاسی و جناحی نباید باعث نا امیدی مردم از آینده ایران و نظام جمهوری اسلامی شود و نباید بین مردم خط کشی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حیدر اسکندرپور»، امروز (جمعه 17 بهمن) در دیدار با زندانیان سیاسی انقلاب به مناسبت دهه فجر گفت: شرط انقلابی بودن ایجاد امید در مردم و آنها را به آینده کشور خوشبین کردن است.

شهردار شیراز ادامه داد: رقابت های سیاسی و جناحی نباید باعث ناامیدی مردم از آینده ایران و نظام جمهوری اسلامی شود و نباید بین مردم خط کشی کنیم.

وی اضافه کرد: در صحبت های مقام معظم رهبری یک عمق استراتژیک وجود دارد که بر روشن بودن آینده تاکید می کند که همگرایی بین گروه های مختلف محقق می شود.

اسکندرپور با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای ایجاد یک آینده روشن بیان کرد: مردم ما با انجام مبارزات طولانی، انقلاب اسلامی را به دست آوردند و به دنبال تعالی کشور و رفاه بودند و برای دستیابی به این مهم، خون ها دادند و آرزوهای آنها هنوز هم وجود دارد و به مردم امید ببخشیم.

وی با تاکید بر زندانیان سیاسی انقلاب به عنوان بخشی از تاریخ انقلاب و ایران گفت: در این شرایط سختی که مردم تحت فشار اقتصادی و جنگ روانی بودند و امروز از آن شرایط عبور کردیم اما مشکلات مردم باقی است و باید در دهه فجر حال و هوای انقلاب و امیدبخشی برای آینده روشن داشته باشیم.

کد خبر 1023800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha