فراموشی انقلاب ودهه فجرهدف دشمنان نظام است

حجت الاسلام صفایی پور با تأکیدبر اینکه دشمنان نظام به دنبال این هستند که انقلاب و دهه فجر فراموش شودگفت: انقلاب اسلامی ایران با پیروی از ولایت فقیه و انسجام ملی همچنان پابرجا و ماندگار است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، حجت الاسلام « قربانعلی صفایی پور» در خطبه های نماز جمعه این هفته میامی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دستاوردها و پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی باید برای مردم به خصوص جوانان و نوجوانان بازگو و تبیین شوند.

 

امام جمعه میامی با تأکید براینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی باید حفظ شود که این امر با شعار محقق نمی شود ادامه داد: حفاظت از دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی وظیفه دینی و ملی است و همه در این زمینه مسئولیت داریم.

 

وی با بیان اینکه همه دستاوردهای نظام به برکت اطاعت از امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب است اضافه کرد: باید به استفاده و بهره‌گیری مطلوب از فضای مناسب، مردم و جوانان را بیش از گذشته در جریان خدمات نظام و انقلاب اسلامی و ثمرات والای آن در ابعاد مختلف قرار داد.

 

حجت الاسلام صفایی پوربا اشاره به اینکه نباید در بستر فضای رسانه‌ای ، انتقادها ادب اسلامی جامعه را مخدوش کند اظهارداشت: بد گفتن به معنای نقد کردن نیست و این موضوع را رهبر معظم انقلاب نیز در جلسه اخیر با مداحان اهل بیت(ع) تذکر داده‌اند.

 

امام جمعه میامی در ادامه خوش بین بودن درخصوص رفع تحریم‌ها توسط دشمنان را درست نداست وافزود: باید مسئولان کشور، جهت خنثی‌سازی تحریم‌ها با تکیه بر ظرفیت‌ها و توان داخلی برنامه‌ریزی و تلاش کنند.

 

وی با بیان اینکه  ایران همواره به تعهدات خود در برجام عمل کرده، اما دولت آمریکا به بدعهدی خود ادامه می‌دهد اضافه کرد: چالش‌ها و مشکلات معیشتی مردم با وحدت ، همدلی و اقدام جدی مسئولان برطرف خواهد شد.

 

حجت الاسلام صفایی پور تأمین، معیشت و رفاه حال مردم را در اولویت کارها عنوان کردوافزود: با روی کار آمدن دولت جوان حزب‌اللهی و با اتکا به ظرفیت های داخلی کشور، مسیر رفع مشکلات کشور هموار خواهد شد.

 

امام جمعه میامی بر تلاش مسئولان برای تکمیل طرح های نیمه تمام تأکید داشت وافزود : برخی طرح ها در سطح شهرستان سالهاست اقدامی برای تکمیل و راه اندازی نشده که قابل قبول نیست ونیازمند عزم جدی مسئولان است.

کد خبر 1023815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha