مهم‌ترین رویداد سال ۱۴۰۰ دو انتخابات سرنوشت‌ساز با حضور حداکثری مردم است

فرماندار قرچک در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه ۱۷ بهمن ۹۹ این شهرستان گفت: مهم‌ترین رویداد چهل و سومین سال انقلاب شکوهمند اسلامی در سال ۱۴۰۰ دو انتخابات سرنوشت‌ساز با حضور حداکثری مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در قبل از خطبه های نماز جمعه این شهرستن گفت: ایمان و اراده، جلوه اسلامی، نفوذ معنوی رهبری، وحدت و حضور درصحنه مردم از عوامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی بود که دستاوردهایی چون استقلال، حفظ تمامیت ارضی کشور و رساندن ایران به عزت و کرامت را در پی داشت.

وی افزود: گسترش عدالت اجتماعی، مبارزه همه‌جانبه با فساد، ایستادگی در برابر سلطه‌طلبان جهانی و رشد فوق‌العاده علمی و صنعتی کشور به‌خصوص در زمینه‌های علم پزشکی و داروسازی، فن‌آوری هسته‌ای و... از دیگر مواهب جمهوری اسلامی است که متفاوت با دیگر انقلاب‌های بزرگ دنیاست.

خطیبی با مهم برشمردن انتخابات سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در دو انتخابات هم‌زمان ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا حافظ طراوت، نشاط، قدرت و صلابت انقلاب، انجام مسئولیت همگانی و ادای دین شرعی، اخلاقی، سیاسی و ملی است که پشتوانه بااهمیتی برای خدمتگزاری مطلوب‌تر مسئولان تلقی می‌شود.

فرماندار قرچک در خصوص وضعیت کرونا در این شهرستان بیان کرد: در زمینه «کرونا» خوشبختانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجرای مصوبات ستاد ملی، شاهد وضعیت آبی شهرستان قرچک هستیم که باید از حافظان سلامت و همه مردم و دست‌اندرکاران بابت این وضعیت تقدیر کرد ولی رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیشتر ضروری است.

وی در پایان گفت: پروژه‌های عمرانی شهرستان در دهه فجر بالغ‌بر ۴۰ پروژه در حوزه‌های روستایی، شهری، بهداشتی و درمانی، صنعتی، تفریحی و ... افتتاح شد که با اعتبار بیش از ۱۵۵ میلیارد تومان بود و درمجموع برای ۴۸۴ نفر اشتغال‌زایی داشت.

کد خبر 1023816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha