پذيرفته شدگان كارشناسی ارشد دانشگاه پيام نور از اسفند ۹۹ مشغول به تحصيل خواهند شد

صیف گفت: نتايج آزمون كارشناسی ارشد دانشگاه پيام نور در اسفند سال جاری از سوی سازمان سنجش اعلام خواهد شد و پذيرفته شدگان از اسفند ۹۹ در دانشگاه پيام نور مشغول به تحصيل خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدحسن صيف»، امروز (جمعه 17 بهمن) در بازدید از حوزه های امتحانی دانشگاه پیام نور فارس گفت: چهار هزار و 774 داوطلب تحصیل در مقطع كارشناسی ارشد دانشگاه پيام نور صبح امروز در شیراز و پنج شهر فارس در آزمون فراگیر با رعایت پروتکل های بهداشتی شرکت کردند.

رئيس دانشگاه پيام نوراستان فارس ادامه داد:  از این تعداد ۹۴۳ نفر در حوزه خواهران در شهرک «گلستان»، ۲هزارنفر در دانشگاه شیراز و سایر داوطلبان در شهرهای جهرم، فسا، كازرون، لامرد و مرودشت در آزمون شرکت کردند.

وی اضافه کرد: تعداد متقاضیان آزمون فراگیر استان فارس نسبت به سال گذشته افزایش ۲۵ درصدی داشته و تعداد متقاضیان سال جاری نسبت به دوره گذشته در استان فارس یک هزار و ۲۰۰نفر افزایش یافته است.

صیف اعلام کرد: نتايج اين آزمون در اسفند سال جاری و از سوی سازمان سنجش اعلام خواهد شد و پذيرفته شدگان از اسفند ۹۹ در دانشگاه پيام نور مشغول به تحصيل خواهند شد.

وی تاکید کرد: امکان شرکت در کلاس های تئوری به صورت آنلاین، استفاده از وام قرض الحسنه شهریه، امکان انتخاب محل آزمون پایان ترم به دلخواه دانشجو از مزایای ویژه دانشگاه پیام نور برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد است.

رئیس دانشگاه پیام نور فارس با اشاره به تاوم اموزش در دوران کرونا گفت: برگزاری كلاسهای الكترونيكی و آزمون های ميان ترم و پايان ترم آنلاين از خدمات دانشگاه پيام نور به دانشجويان خود در زمان شيوع كرونا بوده است.

کد خبر 1023820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha