عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه عموم مردم است

حجت‌الاسلام علی اکبری گفت: مطالعه و درک صحیح بیانیه گام دوم انقلاب و عملیاتی نمودن آن در جامعه از وظایف تک تک ملت ایران است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام  جمعه ماهنشان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ماهنشان با اشاره به در پیش بودن ۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و سقوط رژیم 2 هزار و 500 ساله شاهنشاهی ضمن تبریک این روز بزرگ که از بهترین عیدهای ملت ایران است، اظهار داشت: امسال با توجه به وضعیت کرونایی راهپیمایی به صورت پیاده‌روی نخواهیم داشت ولی راهپیمایی به صورت خودرویی و موتوری و همچنین گردهمایی‌های مجازی خواهد بود که از همه اقشار مردم خواستارم تا در این راهپیمایی شرکت کنند .

 

حجت الاسلام علی اکبری با بیان اینکه دو وظیفه اساسی بر عهده ملت ایران است، افزود: حفظ ارزش‌ دستاوردهای انقلاب از مهمترین وظایفی است که باید مورد توجه قرار گیرد، چراکه دشمن در صدد این است که یا دستاوردهای انقلاب نشان داده نشود و یا کوچک و کم اهمیت جلوه داده شود و نوعی نا امیدی در جامعه ایجاد کنند ولی وظیفه کنونی ما درک صحیح و بیان صحیح آن در بین جوانان و نوجوانان است.

 

وی ادامه داد: مطالعه و درک صحیح بیانیه گام دوم و عملیاتی نمودن آن در جامعه از دیگر وظایف تک تک ملت ایران است.

 

علی‌اکبری با اشاره به پرتاب تحقیقاتی ماهواره‌بر ترکیبی ذوالجناح، اذعان داشت: این پرتاب نخستین پرتاب ماهواره‌بر ترکیبی است، که نتایج این پرتاب دست‌یابی به قویترین موتور سوخت جامد است.

 

امام جمعه ماهنشان تصریح کرد: با این پرتاب، بار دیگر جوانان این مرز و بوم شعار ما می‌توانیم را فریاد زدند و با وجود تحریم‌های هوشمند توانستند به دنیا اعلام کنند این دستاورد انقلاب و این نتایج خون پاک شهدا است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که در نشست تصویری با جمعی از مداحان به مناسبت روز مادر و روز زن بیان کرده بودند، گفت: دستگاه‌های تبلیغاتی غرب و متاسفانه غرب‌زده‌های داخلی تلاش دارند تا نقش محوری مادر در خانواده کم رنگ یا حذف شود، باید تلاش شود تا نقش محوری زن برخلاف خواست دشمنان در خانواده‌ها باقی بماند چون مهمترین مأموریت زن همان تولید والاترین و بالاترین محصول و متاع عالم وجود که انسان است در کنار همین نقش محوری  قرار دارد.

 

کد خبر 1023822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha