همه اهداف انقلاب محقق نشده است

حجت الاسلام صفوی در خطبه های پیش از نماز جمعه رشت گفت: دشمن خارجی و عوامل داخلی باعث شده اند همه اهداف انقلاب به طور کامل محقق نشود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت حجت الاسلام «سید محمدحسین صفوی» سخنرانی پیش از خطبه های امروز(17 بهمن) نماز جمعه در مصلی رشت به پیشرفت های ایران پس از پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: به برکت انقلاب در رشته های بسیاری از جمله هوافضا، بیوشیمی، علوم ژنتیک و سلولهای بنیادین، هسته ای و رشد علمی حرف برای گفتن داریم.


مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آزاد اسلامی گیلان اعلام کرد: انقلاب به ما طهارت، شرافت و عزت نفس و استقلال داد.


وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ما تحقق عینی حکومتی بود که در زمان پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) ایجاد شد.


صفوی انقلاب اسلامی ایران را باز آفرینی حکومت پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) دانست و گفت: انقلاب ما گام بزرگی برای تحقق تمدن اسلامی و زمینه سازی حکومت مهدوی است.


وی اذعان کرد: انقلاب پیوستگی اقشار و جوشش اجتماعی ایجاد کرد و روح این حرکت ایمان است.


مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آزاد اسلامی گیلان خاطرنشان ساخت: اگر ویژگی قیام برای خدا را با وحدت بین اقشار ضمیمه کنیم شکست نخواهیم خورد.


وی گسترش معنویت را رهاورد بزرگ انقلاب اسلامی دانست و گفت: شهدای دفاع مقدس و حاج قاسم سلیمانی محصول انقلاب و نتیجه معنویت افزایی انقلاب هستند.


صفوی افزود: انقلاب ما در سراسر جهان گسترش پیدا کرد و امروز کسی نیست که در معادلات بین المللی انقلاب را ندیده بگیرد.


وی با بیان اینکه همه اهداف انقلاب محقق نشده است، گفت: توطئه و تفرقه افکنی دشمنان، تحمیل جنگ سخت، تحریم، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم از عوامل بیرونی و مانع تحقق کامل اهداف انقلاب هستند.


مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آزاد اسلامی گیلان ضعف فکری در حوزه اداره کشور را از عوامل داخلی تحقق کامل اهداف انقلاب برشمرد و گفت: از مصادیق ضعف فکری در اداره کشور باور نداشتن به نیرو و فکر جوان، غفلت از ظرفیت ها و منابع داخل کشور و اعتماد کامل به نسخه پیچیده شده توسط غرب است.


وی عدم اهتمام در مبارزه با فساد و باور نداشتن به استقلال و عدالت محوری را از دیگر عوامل داخلی تحقق نیافتن کامل اهداف انقلاب دانست و گفت: تنبلی، رفاه طلبی، اشرافیگری باعث می شود مردم از مسئولان فاصله بگیرند.


صفوی اظهار کرد: به خاطر مسئولیت بزرگی که در تاریخ داریم حق خطا و اشتباه نداریم.

کد خبر 1023831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha