وحدت ملت ایران با یکدیگر، بزرگترین سرمایه  اقتدار نظام جمهوری اسلامی در جهان

ماموستا امامی گفت: وحدت و همبستگی ملت ایران با یکدیگر، بزرگترین سرمایه و ضامن اقتدار نظام جمهوری اسلامی در جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ارومیه، «ماموستا عبدالسلام امامی» در خطبه نماز جمعه این هفته مهاباد که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: وحدت و همبستگی ملت ایران با یکدیگر، بزرگترین سرمایه و ضامن اقتدار نظام جمهوری اسلامی در جهان است.

امام جمعه مهاباد با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب به رهبری امام‌خمینی (ره) در سال ۱۳۵۷، ایران اسلامی شاهد افتخارات و دستاوردهای زیادی در همه حوزه‌ها بوده است، افزود: یکی از این دستاوردها، حفظ وحدت و همبستگی و همچنین برگزاری گفتمان دینی بین علما و روحانیان در جامعه اسلامی است که نشان ‌دهنده اینست که کشور ما از وحدت عملی برخوردار است.

وی در ادامه سخنان خود نقطه مقابل اتحاد را اختلاف عنوان کرد و گفت: این اختلاف به نفع جامعه اسلامی نیست و خداوند در آیات متعددی از قرآن کریم نیز مسلمانان را از تفرقه و ایجاد اختلاف برحذر کرده است.

وی گفت: روحیه انقلابی و جهادی دانشمندان و جوانان متخصص عرصه دفاعی کشور، مسیر پیشرفت و فتح قله های اقتدار را هموار ساخته و امروز شاهد آن هستیم که جمهوری اسلامی ایران، در دستاوردهای دفاعی در اوج عزت و اقتدار ایستاده است.

امام جمعه مهاباد در ادامه سخنان خود به شرایط بیماری کرونا و حاکم بر جامعه اشاره و  بیان کرد: در هفته های اخیر در رعایت دستورالعمل های بهداشتی پیشگیرانه از سوی مردم سهل انگاری می‌شود که تداوم این امر می تواند موجب شیوع بیشتر این بیماری شود.

وی افزود: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا و آمار افزایشی و نگران کننده مبتلایان یک ضرورت است که از سوی همگان باید مورد توجه قرار گیرد.

 

کد خبر 1023832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha