راهپیمایی ۲۲ بهمن خودرویی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام شریفی‌نیا فت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، به صورت خودرویی و با حضور خانواده‌ها در خودرو برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام «جلیل شریفی‌نیا » در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه آرادان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر با بیان اینکه انقلاب اسلامی شبیه یک معجزه الهی است و دشمنان به همه‌چیز در این ۴۲ سال متوسل می‌شوند از کودتاهای نافرجام و هواپیماها فوق مدرن آمریکایی استفاده می‌کنند تا این نظام را سرنگون کنند افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که پیش از انقلاب کشوری وابسته بود اکنون تادندان‌مسلح و تمام قدرت‌های برتر جهانی را پشت سر گذاشته است.

 

امام‌جمعه آرادان با اشاره به اینکه دشمنان هم‌زمان با پیروزی انقلاب اسلامی نسبت به ایجاد تفرقه، جنگ‌های داخلی و تحمیل هشت سال جنگ نابرابر خونین علیه ملت ایران اقدام کردند، گفت: در این شرایط دلیرمردان ایرانی با دست‌خالی در مقابل همه قدرت‌های جهان ایستادگی کردند و دشمنان شکست سنگینی را متحمل شدند.

 

شریفی‌نیا با تأکید بر اینکه توطئه‌های دشمنان همواره ادامه دارد، تصریح کرد: آتش فتنه سال ۸۸ و حماسه‌های بزرگ ایران که فتنه گران دنیاطلب به پا کردند با رهبری مدبرانه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) خاموش شد.

 

امام‌جمعه آرادان با اشاره به اینکه ایران اسلامی در ۴۲ سال گذشته فراز و نشیب‌های زیادی را در مسیر انقلاب مشاهده کرد و تاکنون تمام توطئه‌های دشمنان با بصیرت و ولایت مداری مردم ایران خنثی‌شده است، یادآور شد: با توجه به شرایط کرونایی در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران برنامه راهپیمایی نخواهیم داشت و این مراسم ملی در سال جاری به‌صورت کاروان خودرویی و راهپیمایی مجازی برگزار خواهد شد.

 

به گفته وی دشمنان همواره برای سرنگونی این نظام در حال توطئه هستند اما دشمنان سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران را در خواب نیز نخواهند دید زیرا با تمسک‌جویی به امامت و ولایت پیشرفت و توسعه ایجاد خواهد شد .

کد خبر 1023848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha