توزیع ۴ مرحله کمک های مؤمنانه بین نیازمندان سربیشه

نکودری از توزیع چهار مرحله کمک های مؤمنانه بین نیازمندان سربیشه خبر داد.

«جواد نکودری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با اشاره به توزیع چهار مرحله کمک های مؤمنانه بین یکصد خانواده در سربیشه، ارزش ریالی کمک ها را 40 میلیون تومان (هر بسته 40 هزار تومان) اعلام کرد و گفت: این اقدام با همکاری خیران، هلال احمر و ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) سربیشه از توزیع بسته های بهداشتی شامل ماسک، ژل شستشو و مایع ضدعفونی بین 250 خانوار خبر داد و ارزش این بسته ها را برای هر خانوار 25 هزار تومان برشمرد.

 

وی با بیان اینکه توزیع کمک های مؤمنانه ادامه دارد، از دیگر اقدامات به برگزاری اعیاد، مناسبت های مختلف ولادت، شهادت و ... اشاره کرد و گفت: در ایام محرم و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در هر مرحله 500 پرس غذای گرم بین مردم و نیازمندان توزیع شد.

 

وی ارزش ریالی هر پرس غذای طبخ و توزیع شده را بین 15 تا 20 هزار تومان اعلام کرد و در ادامه گفت: از ابتدای امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی در ماه دو بار با حضور اعضا و ارکان کانون (حدود 30 نفر) نشست های بصیرتی برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) سربیشه از دیگر اقدامات به برگزاری نشست قرآن خانگی با رعایت پروتکل های بهداشتی هر هفته چهارشنبه شب اشاره کرد و یادآور شد: قبل از شیوع بیماری کرونا نشست های قرآنی در منازل برگزار می شد و با شیوع بیماری کرونا، این محافل با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مسجد برگزار می شود.

 

نکودری با اشاره به برگزاری مناسبت های ملی مذهبی گفت: در ایام ولادت حضرت زهرا (س) با حضور حدود 50 نفر از اعضای کانون، مراسم بزرگداشت برگزار و از 10 نفر از شرکت کنندگان با اسامی فاطمه و زهرا تجلیل به عمل آمد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) سربیشه در خصوص طرح ایران قوی افزود: این طرح تا ۲۲ بهمن ماه ادامه دارد و تاکنون اعضای این کانون با ثبت فعالیت های متعدد 12 هزار امتیاز از ۲۰ هزار امتیاز لحاظ شده برای طرح ملی «ایران قوی» را کسب کردند و حدود سه تا چهار هزار امتیاز هم اسناد در اختیار دارند.

 

نکودری با اشاره به این مهم که کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) سربیشه در سال گذشته در استان رتبه هفت و در شهرستان رتبه اول را کسب کرده بود، ابراز امیدواری کرد: تا 22 بهمن جمع امتیازات کانون به 15 هزار برسد.

 

 

کد خبر 1023876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha