۴۵۰ میلیارد پروژه در دهه فجر امسال در گلوگاه افتتاح و کلنگ زنی می شود

کلبادی نژاد گفت: ۳۰ طرح با اعتبار ۴۵۰ میلیارد ریال به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

« فریدون کلبادی نژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در گلوگاه اظهار کرد: دهه مبارک فجر امسال 30 طرح عمرانی با اعتبار 450 میلیارد ریال در شهرستان گلوگاه در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران  کلنگ زنی و افتتاح می شود.

 

فرماندار گلوگاه افزود : 26 طرح با اعتبار 350 میلیارد ريال در شهرستان گلوگاه در دهه فجر امسال افتتاح و 4 طرح با اعتبار 100 میلیارد ریال در بخش های مختلف کلنگ زنی می شود‌.

 

کلبادی نژاد تصریح کرد : طرح های عمرانی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، راهداری، جهاد کشاورزی ، آبفا، شرکت توزیع نیروی برق ، شهرداری ، منابع طبیعی و آبخیزداری و طرح‌های اقتصادی است که تا پایان دهه فجر افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

 

وی با بیان اینکه دستاوردهای بزرگی در طول 42 سال گذشته انقلاب اسلامی ایران به دست آمده است و باید اطلاع رسانی درستی انجام شود؛ خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی و دستاوردهای مختلف آن از گذشتگان به ما رسیده و ما باید به آیندگان متتقل کنیم.

 

کلبادی نژاد گفت: برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به منظور پیشگیری از شیوع کرونا با شکوه هر چه تمام برگزار می شود.

 


وی تصریح کرد: تقویت امید و نشاط در جامعه، تقویت همبستگی، وحدت، صمیمیت و یکدلی رویکرد اصلی در برگزاری برنامه های دهه فجر امسال در شهرستان گلوگاه است.

 

وی اظهار کرد: ایام الله دهه فجر فرصت بسیار خوبی برای بیان عملکردها و دستارودهای دولت و نظام، روشنگری، رفع شبهات و تبیین دستاوردهای عظیم و غیرقابل شمارش انقلاب اسلامی است که باید در این راستا رسانه ها کمک کار ما برای بیان دستارودها بوده و ضمن رعایت انصاف در کنار نقد منصفانه، مطالبه گری درست و اصولی داشته باشد.

کد خبر 1023878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha