امیدآفرینی و بیان خاطرات انقلاب برای نسل جدید مهمترین برنامه دهه فجر باشد

توحیدی مقدم گفت: امیدآفرینی و بیان خاطرات انقلاب برای نسل جدید مهمترین برنامه دهه فجر باشد و باید در این راستا تلاش شود.

«عبدالجواد توحیدی مقدم » در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: دهه فجر، دهه بزرگ پیروزی انقلاب و جشن بزرگ انقلاب است و خاطرات انقلاب اسلامی و دهه فجر نباید فراموش شود و همه ما نیازمند خاطرات آن دوران برای نسل جدید هستیم.

 

فرماندار شهرستان نکا با اشاره به اینکه دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، افزود: در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اقشار مختلف مردم به میدان آمدند و رژیم پهلوی را ساقط کردند.

 

وی با اشاره به افتتاح پروژه های نکا تا نیمه دهه فجر در نکا خاطر نشان کرد: افتتاح پروژه های آبخیزداری، افتتاح مسکن و طرح‌های اشتغال بهزیستی و طرح های گردشگری، برق، طرح هادی و مخابرات از جمله طرح های افتتاح شده در ایام دهه فجر امسال تاکنون بود که با اعتبار 100 میلیارد ريالی در نکا به بهره‌برداری رسید.

 

توحیدی مقدم گفت: طرح های افتتاحی در بخش توزیع برق، بنیاد مسکن و مخابرات با اعتبار 86 میلیارد ريال در دهه فجر اجرایی شد.

 

وی اظهار کرد: 41 میلیارد ريال اعتبار در بخش مخابرات در بخش  BTF روستایی کرداب و نصب و راه اندازی هواوی 5616 روستایی کرداب از جمله طرح های افتتاحی مخابرات در شهرستان نکا بوده است.

 

فرماندار نکا بیان کرد: اجرای طرح هادی ولامده، ملاخیل، تثبیت رانش گلورد و روستای پوروا در بخش کوهستانی از جمله طرح های افتتاحی بنیاد مسکن است که با اعتبار حدود 33 میلیارد و 500 میلیارد ريال به بهره برداری رسید.

 

وی یادآور شد: در بخش توزیع برق هم حدود 11 میلیارد و 500 میلیون ريال در بخش رینگ محور پجت- سوچلما، نصب ترانس جهت رفع ضعف ولتاژ بایع کلا و نصب ترانس جهت رفع ضعف ولتاژ نودهک از افتتاحیه های بخش برق نکا بوده است.

 

کد خبر 1023880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha