بخشی از معابر شهر رفسنجان  با ۴۰۰‌ میلیارد ریال آسفالت‌ شد

شهردار رفسنجان‌ از صرف اعتبار ۴۰۰‌ میلیارد ریال  برای آسفالت بیش از ۵۰۰ هزار متر مربع از معابر این‌ شهر طی ۹ ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان محمد مختاری عصر جمعه ( ۱۷ بهمن) با تبریک چهل و دوّمین‌ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛ به رسانه ها گفت:  یکی از وظایف شهرداری اجرای زیرسازی و انجام آسفالت جاده های درون شهری، معابر و کوچه هاست تا مردم بتوانند به راحتی عبور و مرور داشته باشند.

 


شهردار رفسنجان افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه بیش از ۵۰۰ هزار متر مربع معابر سطح شهر با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال زیرسازی،  آسفالت و لکه گیری شد که به همت معاونت شهرسازی و امور زیر بنایی و سازمان عمران شهرداری این کار صورت گرفت ضمن اینکه این روند ادامه دارد.

 

 

وی با اشاره به اجرای آسفالت در نقاط مختلف سطح شهر تصریح کرد:  در ۹ ماه ابتدای سال جاری بیش از ۱۷۰ هزار متر مکعب خاکبرداری، ۱۲۰ هزار متر مربع تسطیح و شن ریزی و ۵۴ هزار مترمربع لکه گیری انجام  شد و تعداد ۱۶۹ کوچه و خیابان به متراژ بیش از ۵۰۰ هزار متر مربع با همیاری مردم و اعتبارات‌ شهرداری انجام شد.

 

 

وی خاطرنشان کرد: در کنار اجرای چندین پروژه بزرگ شهری که طی ماه های آینده به بهره ‌برداری خواهد رسید، بحث ساماندهی و بهسازی معابر آن ها از جمله اولویت های کاری شهرداری است که معاونت های شهرسازی و امور زیربنایی، خدمات شهری و سازمان عمران و حوزه اجرایی مناطق تلاش دارند در حیطه وظایف خود در این راستا فعالیت‌ های مناسبی انجام دهند.

کد خبر 1023884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha