تامین مسکن فرهنگیان کردستان در اجرای طرح اقدام ملی

نظام مرادی به مناسبت دهه مبارک فجر، ضمن تشریح عملکرد و اهم دستاوردهای این معاونت در شاخص‌های مختلف، از تشکیل کمیته‌ای به منظور تامین مسکن فرهنگیان فاقد مسکن در راستای اجرای طرح اقدام ملی خبر داد.

نظام مرادی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان با تبریک فرارسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر، عملکرد و اهم دستاوردهای معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع استان در دو سال گذشته را تشریح کرد.

 

وی تدوین نسخه الکترونیکی سالنامه آماری،  نسخه الکترونیکی نشانگرهای نظام آموزش و پرورش استان و نسخه  تحت وب  راهبری نظام جامع برنامه‌ریزی استان  را از اهم اقدامات انجام شده در راستای برنامه‌ریزی عنوان کرد.

 

 مرادی تعریف شناسه پرداخت برای کلیه مدارس و مراکز درآمدی استان به تفکیک نوع درآمد، شهرستان، مراکز و گروه درآمدی به تعداد  45 هزار شناسه، مبادله موافقتنامه درآمدهای اختصاصی استانی و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، اجرای حسابداری بخش عمومی بر مبنای تعهدی، ثبت بدهی و مطالبات در سامانه سماد و استفاده از ظرفیت بند واو تبصره 5 قانون بودجه را از دیگر اقدامات این معاونت برشمرد.

 

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع استان همچنین راه‌اندازی سامانه تمام الکترونیکی مدیریت امور پژوهشی، راه‌اندازی 16 انجمن علمی، آموزشی معلمان استان، حمایت از 4 پایان نامه و رساله دکتری در سال 98 و انتخاب و تقدیر از 2 پایان‌نامه و رساله برتر از میان 30 پایان نامه ارشد و 6 رساله دکتری به انتخاب داوران تخصصی و برگزاری نهمین جشنواره تولیدات محتوای الکترونیکی را از مهم‌ترین اقدامات بخش پژوهش عنوان کرد.

 

مرادی برون سپاری ارائه خدمات نقلیه ( سرویس همکاران اداری )واحد  تکثیر و امورات مربوط به پست در راستای صرفه جویی و کاهش هزینه مالی وانسانی، بازسازی تجهیزات اسقاطی ازجمله  صندلی‌های گردان، کیس مانیتور، لپ تاپ، توزیع تجهیزات میز و صندلی، کمد و سایر تجهیزات مورد نیاز مدارس را از دیگر اقدامات این معاونت اعلام کرد.

 

وی از تشکیل کمیته مسکن فرهنگیان استان در راستای تامین مسکن ملی با تصویب شورای آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: در همین راستا مشکلات و پیشنهادات مسکن فرهنگیان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان طرح و از متقاضیان مسکن ثبت نام و اسامی واجدین شرایط به وزارت اعلام شده است و اخذ مصوبه برای تغییر کاربری اراضی آموزشی مازاد و اخذ مصوبه واگذاری زمین از طرف راه و شهرسازی برای 1000 واحد مسکونی از مهم‌ترین دستاوردهای این بخش است.

 

وی پرداخت وام‌های متفاوت در راستای توجه به رفاه کارکنان صف و ستاد و جلب رضایت نسبی پرسنل و برگزاری مراسم تکریم و بزرگداشت مقام معلم و برگزاری هفته بزرگداشت مقام معلم سال تحصیلی در شهرستان‌ها و استان  که در این هفته از 20 معلم برتر استانی و 323 نفر معلم برتر شهرستانی تقدیر و به آنها جوایز نقدی اهدا شد.   

 

وی در بخش پایانی گزارش خود به موفقیت‌های کسب شده در این حوزه پرداخت و کسب رتبه دوم کشوری در ارزیابی وضعیت سازماندهی نیروی انسانی سال تحصیلی 99-98، تقدیر وزارت از استان کردستان در راستای ارتقاء کمی و کیفی نظام آماری سال تحصیلی 99-98، کسب جایگاه مناسب کشوری در صدور و تایید ابلاغ پرسنل در سامانه بکفا ( جزء 10 استان برتر ) و کسب جایگاه در ثبت نام و کلاس بندی دانش‌آموزان در سامانه سناد (جزء 3 استان برتر) را از اهم موفقیت‌های حاصله بر‌شمرد.

کد خبر 1023895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha