نماز جمعه از رویش های انقلاب اسلامی است

احمدی نماز جمعه را از رویش های انقلاب اسلامی دانست و گفت: اینکه امروز می دانیم به چه کسی رای بدهیم و به چه کسی رای ندهیم، تصمیم می گیریم با آمریکا مذاکره کنیم یا نکنیم، روی پای خودمان ایستاده ایم و... از رویش های انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمدرضا احمدی» امروز(جمعه،۱۷ بهمن) در حاشیه برگزاری نماز جمعه بخش سنگر با بیان اینکه آسایش و امنیت امروز را مدیون شهدای انقلاب هستیم گفت: دیروز کسانی جوانی و نوجوانی خود را گذاشتند تا امروز ما راحت در امنیت و آسایش زندگی کنیم و ما باید حافظ آرمان های آنان باشیم.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی بنیانگذار جمهوری اسلامی را امیدبخش همه عالم دانست و با تبریک فرارسیدن دهه مبارکه فجر، پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را مدیون همت بلند و ولایتمداری ملت ایران بیان کرد و گفت: نماز جمعه از رویش های انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری با سخن‌پراکنی به دنبال این هستند که دستاوردهای انقلاب را زیر سوال ببرند، افزود: باید بدانیم انقلاب اسلامی ایران در دنیا نمونه بوده و الگو ندارد و نه تنها مسلمانان جهان بلکه همه آزادی خواهان عالم به جمهوری اسلامی ایران دل بسته اند.

احمدی تصریح کرد: خدا را شکر که سرداران بزرگی از این انقلاب روییده اند سردارانی مانند شهیدان حاج قاسم سلیمانی، باکری ها، املاکی ها، قلی پورها و تا امروز شهدای مدافع حرم که در داخل و خارج از کشور شناخته شده هستند.

وی اذعان کرد: اینکه امروز ما می دانیم به چه کسی رای بدهیم و به چه کسی رای ندهیم، اینکه تصمیم می گیریم با آمریکا مذاکره کنیم یا نکنیم، روی پای خودمان ایستاده ایم و... رویش های انقلاب است.

احمدی با بیان اینکه اگر عده‌ای پای میز مذاکره می‌نشینند باز هم خودمان با انتخابمان مقصر هستیم گفت: اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم هر چه از تمام مزیت ها، خوبی ها، قشنگی ها و رویش های انقلاب بگوییم تمام نخواهد شد.

وی با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری مجلس کنونی را مجلس انقلابی و در تراز انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: نمایندگان انقلابی حتی برای منافع مردم شب و روز نمی‌شناسند، از این رو دشمن به تب و تاب افتاده که دوباره بخواهد ایران را به پای میز مذاکره بکشاند اما ما پای میز مذاکره نمی رویم مگر طبق فرمایش رهبری تمام تحریم‌ها بخشیده شود و ما پایاپای با آنان مذاکره کنیم.

احمدی ادامه داد: امروز ایران نه تنها یک قدرت در منطقه است بلکه در جهان است و کسی امکان سوء استفاده و تجاوز به کشور ما را ندارد.

وی اضافه کرد: شهدا برای حفظ نظام و خدمت به مردم از خود گذشتند ما نیز تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم خواهیم کرد.

مردم به نماینده احتیاج ندارند بلکه خدمتگزار می خواهند
احمدی با تاکید بر اینکه مردم به نماینده احتیاج ندارند بلکه خدمتگزار می خواهند، افزود: مردم باید از نمایندگان و خدمتگزاران خود مطالبه کنند که تا کنون چه کارهایی برایشان انجام شده است.

وی با بیان اینکه نگاه دشمن به مجلس انقلابی بیشتر است و از آن هراس دارد گفت: عده ای طرح شفافیت آرا در مجلس یازدهم را امضا کردند ولی کسانی هم که آنرا امضا نکردند از ما انقلابی ترند فقط می خواهند حواشی و جوانب این طرح جامع و کاملا آماده در مجلس مطرح شود.

حفظ محیط جغرافیایی بخش سنگر
 نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه در خصوص کارهایی که در بخش سنگر انجام شده است طی گزارشی بیان کرد: حفظ محیط جغرافیایی بخش سنگر جزو اولویت های کاری من در این مدت بوده است.

احمدی با تاکید بر اینکه سنگر باید تبدیل به شهرستان شود گفت: حوزه استحفاظی بخش سنگر برای سنگر است و اجازه نخواهیم داد که آن را کوچک کنند.

وی در ادامه ضمن ناراحتی از عقب ماندگی بخش سنگر نسبت به سایر بخش ها از ترمیم آسفالت و بهسازی و تعریض جاده رشت به سنگر، تعریض پل های خمام رود و سروندان، رسیدگی به سایت زباله سراوان و مشکلات و بیماری اهالی آن منطقه، لایروبی حاتم جوب امام زاده هاشم بعد از ۳۰ سال، ترمیم شبکه کابل خودنگهدار، لوله گذاری آب شرب، گرفتن آرد ازاد برای نانوایی ها، نصب دکل موبایل، اشتغالزایی برای ۲۳ نفر، اعطای تسهیلات بانکی و.... خبر داد.

کد خبر 1023906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha