برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی در چهارمحال و بختیاری

انصاری از برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی در سراسر چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این راهپیمایی که همه ساله با حضور پرشور مردم در خیابان ها برگزار می شد، امسال به دلیل شیوع کرونا به صورت خودرویی برگزار می شود.

«موسی انصاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی مراسمات دهه فجر سال جاری متفاوت از سال های گذشته و با رعایت پروتکل ها برگزار شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری راهپیمایی 22 بهمن به صورت خودرویی در سراسر استان خبر داد و افزود: این راهپیمایی که همه ساله با حضور پرشور مردم در خیابان ها برگزار می شد امسال به دلیل شیوع کرونا به صورت خودرویی برگزار می شود.

 

وی بابیان اینکه این راهپیمایی خودرویی در راستای بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود، اظهار کرد: در این راهپیمایی خانواده ها در خودروهای خود خیابان های اصلی شهر را طی می کنند.

 

انصاری با تأکید بر اینکه نقش مردم در پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی ایران مثال زدنی است، تصریح کرد: برای مشارکت مردم در جشن پیروزی انقلاب و حفظ سلامت عمومی راهپیمایی خودرویی در استان برنامه ریزی شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری میدان معلم تا میدان امام حسین(ع) را مسیر راهپیمایی خودرویی 22 بهمن در مرکز استان اعلام کرد و ادامه داد: این مراسم از ساعت ۱۰ صبح آغاز شده و خودروهای تزیین شده به پرچم مقدس ایران و اقلام تبلیغاتی خیابان کاشانی شهرکرد را طی می کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به دستورالعمل های بهداشتی جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برنامه ریزی لازم برای عدم تجمعات در نقاط آغاز و پایان مسیرهای راهپیمایی پیش بینی شده است.

 

کد خبر 1023911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha