راهپیمایی ۲۲ بهمن در آران و بیدگل «خودرویی» و «موتوری» خواهد بود

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان آران و بیدگل گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور در شهرستان آران و بیدگل به صورت خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد.

عمران دلاوریان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در دهه پنجم حیات پربرکت و طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی و در چهل و دومین سالگرد فجر پیروزی انقلاب اسلامی پیام انقلاب اسلامی ایران در گوش میلیون ها آزاده حقیقت جو در سرتاسر گیتی طنین انداز شده است. 

 

رییس ستاد دهه فجر شهرستان آران و بیدگل افزود: بدون شک مردم شهرستان ولایی آران و بیدگل که در سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی جزو نخستین مناطق در تظاهرات علیه رژیم ستم شاهی بوده و ۷ شهید در دوران انقلاب تقدیم کردند، با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی روز ۲۲ بهمن نیز با شرکت در راهپیمایی و با ایجاد وحدت ملی  تجدید پیمانی دوباره با حضرت امام ،شهدا، آرمان‌های نظام مقدس جمهوری  اسلامی و تجدید بیعت و میثاق مجدد با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی خواهند داشت. 

 

دلاوریان خاطر نشان کرد: امسال با توجه به وضعیت زرد کرونایی شهرستان آران و بیدگل و بنا بر تصمیم ستاد کرونا، راهپیمایی ۲۲ بهمن در این شهرستان همزمان با سراسر کشور صبح روز چهارشنبه ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود:  راهپیمایی خودرویی و موتوری شهر آران و بیدگل در روز ۲۲ بهمن در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح از میادین و مسیرهای تعیین شده آغاز خواهد شد و در میدان سردار شهید قاسم سلیمانی به پایان می‌رسد.

 

دلاوریان بر ضرورت برگزاری باشکوه برنامه ‌های دهه فجر انقلاب اسلامی و راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد و افزود: بنا به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب، امت شهیدپرور در ۲۲ بهمن و در پاسخ به جنایت و زیاده خواهی امپریالیسم جهانی آمریکای جنایتکار بار دیگر با خلق این حماسه، مشت محکمی بر دهان دشمنان و استکبار خواهند کوبید./

کد خبر 1023930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha