نوجوانان کانون «منتظران نور» در کلاس «سلاح شناسی» شرکت کردند

نیکجو گفت: به منظور ارتقای دانش نظامی بچه های مسجد، کلاس آموزشی با موضوع «سلاح شناسی» در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم برگزار شد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به منظور ارتقای دانش نظامی بچه های مسجد، کلاس آموزشی با موضوع «سلاح شناسی» ویژه اعضای نوجوان کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم افزود: بچه های مسجد در این دوره آموزشی با ابعاد مختلف سلاح، قطعات و کارکرد آن و همچنین باز و بسته کردن و تنظیم اسلحه آشنا شدند.
 

وی تاکید کرد: با توجه به تهدید‌های گوناگون که در شرایط امروزی جهان، کشور‌ها و ملت‌های مختلف را هدف قرار داده است این آموزش ها برای حفظ، توسعه و ارتقا سطح دانش نظامی افراد ضروری بوده اما آنها مجوز حمل و استفاده از سلاح را در هر شرایطی ندارند.
 

نیکجو خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی در مورد تاریخچه و نحوه ساخت و استفاده از سلاح‌ کلاشینکف، نحوه باز و بست اسلحه و ... در سطح مقدماتی آموزش داده شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» اظهار داشت: پس از فراگیری آموزش های باز و بست سلاح، با تقسیم بچه های مسجد در گروه های چند نفره به تمرین آموزش های ارائه شده پرداختند.

 

وی با اشاره به اینکه این برنامه با استقبال خوب نوجوانان کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» همراه بود، عنوان کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی که همواره مورد تاکید این کانون است در این برنامه نیز مورد تاکید قرار گرفته بود.

 

به گزارش شبستان، برگزاری دوره آموزش «سلاح شناسی» در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» به اجرا در آمده است.

 

کد خبر 1023955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha