افزایش چشمگیر آمار بستریان بیماران کرونایی در بیمارستان شیروان

سرپرست فرمانداری و رییس ستاد مقابله با کرونا در شیروان از افزایش چشمگیر بستری بیماران کرونایی در بیمارستان آیت الله هاشمی این شهر خبر داد.

«علی ذوالفقاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: طبق آخرین رنگ بندی وضعیت کرونا در استان، شاهد افزایش مجدد تعداد بیماران کرونایی و تغییر وضعیت رنگ بندی چند شهر بودیم که می طلبد مردم و همشهریان پروتکل های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند.

 

سرپرست فرمانداری و رییس ستاد مقابله با کرونا در شیروان بیان کرد: متاسفانه طبق آخرین آمار شهرستان، تعداد مراجعان سرپایی به مراکز درمانی، تعداد موارد تست مثبت کرونا و بیماران بستری در بیمارستان افزایش چشمگیری داشته که این می طلبد مردم هشدارها را جدی بگیرند چرا که اگر با این روند پیش برویم روزهای تلخی رقم خواهد خورد.

 

ذوالفقاری عنوان کرد: شهرستان شیروان در حال حاضر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد که اگر این روند افزایشی بیماران ادامه داشته باشد با تغییر رنگبندی، محدودیت های کرونایی مجددا اعمال خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: میانگین ابتلای افراد به ویروس کرونا و مرگ بر اثر آن در این شهرستان در دیماه نسبت به آذرماه به کمتر از نصف رسیده بود که نشانگر تاثیر اعمال محدودیت‌های جدید در آذر امسال است.

 

وی تصریح کرد: اگر به علت رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی وارد وضعیت قرمز شویم بخش عمده واحدهای صنفی و واحدهای خدماتی تعطیل خواهند شد و بخش دیگر با محدودیت های ساعت کار مواجه می شوند.

 

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

استان خراسان شمالی از ابتدای مردادماه وارد وضعیت قرمز کرونایی شده است.

 

.

کد خبر 1023995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha