پروژه های شهرداری رفسنجان برای ایام الله دهه فجر تشریح شد

شهردار رفسنجان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر۵۳۰ میلیارد ریال پروژه های شهرداری رفسنجان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن ها آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان محمد مختاری روز شنبه (18 بهمن ) با تبریک دهه فجر و ایام پیروزی انقلاب اسلامی به رسانه ها اعلام کرد: شهرداری رفسنجان علاوه بر وظایف ذاتی خود در اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی با هدف توسعه شهر، در حوزه‌ های مختلف نیز فعالیت دارد.

 

 

شهردار رفسنجان افزود: در این راستا یکی از پروژه‌های شاخص، افتتاح طرح بازآفرینی خیابان شهید ارجمندی به متراژ 4 هزارمترمربع است که با اعتباری بالغ بر25 میلیارد ریال آماده افتتاح وبهره برداری است.

 

 

 

وی همچنین به تکمیل پارک های محله ای آفتاب و قیام اشاره کرد و گفت: این پروژه ها با متراژ بیش از 5 هزار مترمربع وبا هزینه ای بالغ بر 15 میلیارد ریال نیز آماده بهره برداری است.

 

 

مختاری ادامه داد: همچنین اجرای عملیات پیاده رو سازی خیابان های ستارخان، کارگر شمالی، ابوذر، بسیج و... به متراژ 35 هزار مترمربع از دیگر برنامه های شهرداری در دهه فجر امسال است.

 

 

وی گفت: در راستای نهضت آسفالت نیز آسفالت خیابان های شهید نوری، جانبازان، بزرگراه قدس، بلوارهای هجرت، کارگر و ... با متراژ بیش از 450هزار مترمربع و با اعتباری بیش از 400میلیارد ریال انجام می شود.

 

 

 

شهردار رفسنجان اظهار کرد: همزمان با افتتاح پروژه های مذکور پروژه مخزن2 هزار مترمکعبی ذخیره آب فضای سبز  با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری می رسد.

 

 

 

وی به تکمیل و تامین روشنایی معابر سطح شهر با هزینه بالغ بر 70میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: پارک های محله ای  واقع در خیابان دکتر حسابی؛ خیابان شهید مصطفی خمینی ۵۵ وحاشیه بلوار شهید مطهری که جمعا" به متراژ 7500مترمربع و با هزینه ای بیش از 50 میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد.

کد خبر 1024025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha