کلنگ زنی ۵ پروژه شهرداری شهر ابوزیدآباد

در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ۵ پروژه شهری شهر ابوزیدآباد با حضور مسؤولان محلی کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، همزمان با هفتمین روز از دهه فجر و در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ۵ پروژه شهری شهر ابوزیدآباد با حضور مسؤولان محلی کلنگ زنی شد.

 

شهردار شهر ابوزیدآباد در حاشیه کلنگ زنی این پروژه ها در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: این پروژه ها شامل پارک بانوان، زمین چمن مصنوعی، سالن اجتماعات و آمفی تئاتر ، بلوار ۲۴ متری و شهرک کارگاه های نیمه مزاحم است که با حضور خانواده شهدا و مسؤلان کلنگ زنی شد.

 

رضا اسماعیل زاده افزود: پروژه زمین چمن مصنوعی شهرداری ابوزیدآباد در مجموعه ورزشی، تفریحی و فرهنگی شهرداری به مساحت یک هزار و ۷۲۰  متر مربع با اعتبار هفت میلیارد ریال احداث می شود. از مشخصات بارز این زمین ورزشی وجود سکوی تماشاگران با ظرفیت ۲۰۰ نفر، داشتن رختکن و همچنین محصور بودن آن که جدای از آقایان محترم ، بانوان محترمه نبز می توانند از این زمین ورزشی استفاده کنند.

 

شهردار ابوزیدآباد اظهار داشت: همچنین پروژه عمرانی پارک بانوان شهرداری ابوزیدآباد در مجموعه ورزشی، تفریحی و فرهنگی شهرداری به مساحت ۸ هزار و ۵۰۰  متر مربع با اعتبار بیست میلیارد ریال  کلنگ زنی شد. این پروژه در راستای تکریم ومنزلت مقام زن ، ویژه بانوان است و از آنجا که تاکنون نگاه خاصی به این قشر زحمت کش در ابوزیدآباد نشده، شهرداری ابوزیدآباد تلاش خود را برای احداث پارک بانوان جهت سلامت جسم و روح این بزرگواران معطوف خواهد داشت.

 

اسماعیل زاده افزود: پروژه مجموعه کارگاه های مشاغل مزاحم شهری در زمینی به مساحت ۶ هکتار جهت رفاه حال همشهریان براساس ضوابط و مقررات موجود در زمینه ساماندهی کارگاه های مزاحم در نظرگرفته شده است. کوچ مشاغل مزاحم از درون شهر به شهرک‌  کارگاهی نه تنها از بعد اقتصادی بلکه به لحاظ کاهش هزینه‌های تولید برای اصناف مقرون به صرفه خواهد بود.

 

شهردار ابوزیدآباد خاطر نشان کرد: تالار همایش شهر ابوزیدآباد در زمینی به مساحت یک هزار و ۴۸۰ مربع  و با ظرفیت ۳۵۰ نفر با اعتبار پنجاه میلیارد ریال یکی دیگر از پروژه های عمرانی شهرداری ابوزیدآباد است که امروز کلنگ زنی شد.این تالار مجهز به اتاق کنترل پیشرفته، سن ، سیستم نوری و نورپردازی کامل، سیستم صوتی مجهز ، دارای فضای نمایشگاهی، مجهز به اتاق تشریفات و سالن کنفرانس با امکانات کامل و سرمایش و گرمایش خواهد بود.

 

اسماعیل زاده بیان داشت: همچنین با حضور مسؤولان محلی، از تمثال مبارک شهدای گرانقدر شهر ابوزیدآباد رونمایی شد. تعداد ۳۳ المان، مزین به تصویر شهدای گرانقدر شهر ابوزیدآباد با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و ششصد میلیون ریال توسط شهرداری ابوزیدآباد تهیه و در بلوار امام خامنه ای(مدظله العالی) نصب شده است.

 

به گفته وی، اجرای پروژه پیاده راه سازی در بلوار شهید بهشتی و خیابان امامزاده عبدالله(ع)، خاكبرداري، تسطيح و  اصلاح تاسيسات شهري بلوار ۲۴ متری سرافرازیه به منظور احداث خیابان، آسفالت معابر شهری، حفر چاه های جذبی و تامین روشنایی میدان الزهرا(س) ابوزیدآباد از جمله اقدامات اخیر شهرداری ابوزیدآباد بوده است.

 

شهر ابوزیدآباد از توابع شهرستان آران و بیدگل در فاصله ۳۵ کیلومتری شرق این شهرستان واقع شده است. 

کد خبر 1024032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha