باور مردم رمز عبور از پیچ تاریخی تحریم و فشارهای اقتصادی

زهرایی با بیان اینکه هر جایی که مردم را باور داشتیم موفق بودیم، گفت: دفاع مقدس مصداق بارز پیروزی مردم است و در تحریم ها و فشار اقتصادی نیز با مردم می توانیم از این پیچ تاریخی عبور می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سردار «محمد زهرایی» صبح امروز (شنبه 18 بهمن) در سومین مرحله رزمایش کشوری کمک مومنانه به مناسبت دهه فجر و میلاد حضرت فاطمه (سلام الله علیها) در گرگان اظهار کرد: اخلاص و ولایتمداری از ویژگی های انقلابی به شمار می رود که در بین بسیجیان ما این ویژگی وجود دارد.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران به نامه 53 امیرالمومنین (علیه السلام) به مالک اشتر اشاره کرد و ادامه داد: در این نامه درس کامل مدیریتی و حاکمیتی وجود دارد، امیرالمومنین (علیه السلام) بی وقفه کار راهبری بلاد اسلامی را انجام می داد ولی شب کیسه خرما به دوش می کشد و باید بسیجیان از این شخصیت بزرگ اسلام الگو بگیرند.

 

زهرایی بیان کرد: بسیج ضمن آنکه از یک اندیشه و تفکری تبعیت می کند ولی پایگاه مقاومت ما هم راهبرد و هم تاکتیک دارد.

 

وی افزود: نهضت کمک مومنانه یک کار مردمی است نه کار ساختاری و حاکمیتی و در این نهضت بیان می کنیم از پیرزن روستایی و فقیری که منتظر آن است که مومنان به آنها رسیدگی کنند غافل نیستیم.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران ابراز داشت: بسیج در کنار رزمایش مواسات و همدلی از دفاع از کیان نظام و انقلاب و دفاع از مرزهای کشور غافل نیست و این درسی است که امیرالمومنین (علیه السلام) در نهج البلاغه به ما آموخته است.

 

زهرایی افزود: نهضت کمک مومنانه به مرحله سوم خود رسیده است و این رزمایش به فرمان مقام معظم رهبری آغاز شد و به حماسه ای در ماه رمضان و محرم  و صفر ختم شده و به دنبال آن درصدد آزادی زندانیان غیرعمد و رسیدگی به محرومین اقلیت های مذهبی و رسیدگی به نقاط محروم است.

 

وی گفت: هر جایی که مردم را باور داشتیم موفق بودیم و دفاع مقدس مصداق بارز پیروزی مردم است و در تحریم ها نیز با مردم می توانیم از این پیچ تاریخی عبور می کنیم و سال 1400 سال پرنشاط تری برای محرومین و مستضعفان خواهد بود.

 

کد خبر 1024034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha