دانشجویان باید قدرت تحلیل سیاسی را داشته باشند

پوربابایی گفت: دانشگاه پیام نور یکی از برکات انقلاب اسلامی در این جزیره استراتژیک است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ابوموسی، « رضا پوربابایی » در نشست با محمود عامری سیاهویی رییس دانشگاه پیام نور شهرستان در ایام دهه مبارک فجر، اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا،  امروزه، ایران در بسیاری از رشته های علمی در سطح منطقه دارای جایگاه اول است و حرفی برای گفتن دارد.

 

وی با اشاره به استناد پایگاه اسکوپوس با تاکید بر اینکه قبل از انقلاب اسلامی رتبه علمی ایران در جهان ۵۲ بوده، افزود: با برکت این انقلاب در حال حاضر امروز ایران دارای رتبه ۱۶ جهانی و اول منطقه است.

 

فرماندار شهرستان ابوموسی عنوان کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی این است که دانشجویان و اساتید در مسائل سیاسی باید پیشگام باشند.

 

وی گفت: دانشگاه پیام نور ابوموسی یکی از برکات انقلاب اسلامی در این جزیره استراتژیک است که خدمات علمی و شایانی برای مردم این جزیره داشته است.

 

پوربابایی تصریح کرد: دانشجویان باید قدرت تحلیل سیاسی  را داشته باشند.

 

وی در پایان با اشاره به بدبینی و ناامید کردن جوانان به ویژه دانشجویان یکی از محورهای دشمن در راس آن آمریکا و صهیونست ها نسبت به آینده و انقلاب است، تاکید کرد: دانشجویان باید نسبت به آینده خوشبین و با انگیزه و روحیه خودباوری در خود تقویت نمایند.

 

« محمود عامری سیاهویی »، رییس دانشگاه پیام نور ابوموسی نیز گزارشی از برگزاری کلاسها و امتحانات دانشگاه که به صورت غیرحضوری و الکترونیکی و مجازی است، ارائه کرد.

 

 

 

کد خبر 1024047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha