اجرای طرح کرامت توسط کانون فرهنگی هنری کمیل در شهرستان بروجرد

اصالت پور گفت: طرح کرامت به صورت هفتگی در شهرستان بروجرد برگزار می شود.

« حسین اصالت پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: طرح کرامت هر هفته شب های جمعه در شهرستان بروجرد برگزار می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری کمیل افزود: در قالب طرح کرامت شب های جمعه توزیع غذای گرم و پتو ویژه بیخانمان های سطح شهر انجام می شود.

 

وی با اشاره به تهیه بانک اطلاعات از نیازمندان شهرستان بروجرد، بیان کرد: با مشارکت کانون فرهنگی هنری مسجد، مردم و موکب جوانان بروجرد به صورت ماهانه از افراد تحت حمایت این کانون فرهنگی هنری مسجد حمایت می شود.

 

اصالت پور ادامه داد: بیستم های 20 تومانی طرح کانون فرهنگی هنری کمیل در شهرستان بروجرد با هدف مشارکت مردم جهت حمایت از نیازمندان اجرایی شده است.

 

وی افزود: در این طرح عموم مردم می توانمند هدایایی خود را به شماره 6037997176821925 به نام علی گودرزی واریز کنند.

 

اصالت پور افزود: طی این ماه در قالب طرح بیستم های 20 تومانی قبوض آب، برق و گاز تعدادی از خانواده های بسیار نیازمند این شهرستان به مبلغ 1420000 پرداخت شده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری کمیل در ادامه از برگزاری جشن ولادت حضرت زهرا(س) در این شهرستان خبرداد و افزود: همزمان با سالروز ولادت باسعادت دخت نبی مکرم اسلام غرفه های توزیع ماسک این شهرستان به ایستگاه صلواتی در سه نقطه از شهر بروجرد تبدیل شد.

 

وی افزود: 1000 قطعه پوستر صلوات، توزیع 3000 ظرف شله زرد و فرنی، توزیع شیر کاکائو و کیک و مراسم جشن آتش بازی از دیگر برنامه های گرامیداشت کانون فرهنگی هنری کمیل و بسیج مسجد النبی(ص) و موکب جوانان بروجرد از دیگر برنامه های  ویژه سالروز ولادت باسعادت دخت نبی مکرم اسلام است.

کد خبر 1024076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha