ایجاد فرصت اشتغال در ارسنجان در دهه مبارک فجر با افتتاح یک گاوداری

حسینی گفت: با افتتاح یک گاوداری در ارسنجان به مناسبت دهه مبارک فجر، زمینه اشتغال دائم سه نفر و اشتغال موقت هفت نفر فراهم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید ناصر حسینی»، امروز (شنبه 18 بمن) از افتتاح یک گاوداری در ارسنجان به مناسبت ایام مبارک دهه فجر خبر داد و به خبرنگاران گفت: این گاوداری با ظرفیت  30 راس با هدف تولید شیر و گوشت در بخش «خبریز» روستای «حسن آباد جلودر» در ارسنجان با هزینه ای بیش از 16 هزار و 800 ریال افتتاح شد.

مدیر جهاد کشاورزی ارسنجان افزود: افزایش مصرف سرانه شیر در جامعه دارای اهمیت فراوان است و احداث واحدهای صنعتی پرورش گاو شیری در این میان بسیار ضروری و مورد نیاز ارسنجان است.

وی اضافه کرد: این گاوداری شیری صنعتی در زمینی به مساحت یک هزار و 305 متر مربع احداث شده و دارای30 راس گاو شیری مولد با تولید سالانه 6 تن گوشت و180هزار لیتر شیر است که زمینه اشتغال دائم سه نفر و اشتغال موقت هفت نفر را فراهم کرده است.

خاطر نشان می شود، این مراسم با حضور معاون هماهنگی و مدیر کل امور اقتصادی استانداری، معاونت برنامه‌ ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، فرماندار و امام جمعه ارسنجان و سایر مسئولان محلی برگزار شد.

کد خبر 1024079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha