استقلال و عزت امروز ایران دستاورد انقلاب اسلامی است

رسولی گفت: اگر انقلاب اسلامی نبود استقلال و عزت امروز را در دنیا نداشتیم، البته مشکلاتی در کشور وجود دارد که با همراهی و همدلی رفع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «رضا رسولی شربیانی» در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی هنری «خاطره با طعم کرونا» که امروز (شنبه 18 بهمن) در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور قزوین برگزار شد، بیان کرد: این جشنواره با نگاه متفاوتی به بیماری کرونا برگزار شده است و شرکت کنندگان در قالب شعر و داستان، کارهای هنری را به این جشنواره ارائه دادند.

 

رئیس دانشگاه پیام نور قزوین اد امه داد: در ابتدای شروع بیماری کرونا وضعیت اضطراری در جامعه حاکم شد و کمبود ماسک و مواد ضدعفونی به صورت جدی وجود داشت و ما اولین و تنها استانی بودیم که تولید مواد ضدعفونی را توسط دانشجویان تحصیل کرده شیمی دانشگاه شروع کردیم.

 

وی عنوان کرد: در این شرایط ارزان ترین مواد ضدعفونی با کیفیت خوب و بدون پایه الکل تولید شد و در هفته پژوهش هم قزوین به عنوان استان برتر مورد تجلیل قرار گرفت.

 

رسولی اعلام کرد: ما تولید ماسک از ابتدای سال آغاز کردیم و 60 هزار ماسک تولید کردیم و امروز دیگر کمبود این 2 مسئله در جامعه حس نمی شود از همین رو دیگر تولیدی نداریم زیرا وظیفه دانشگاه آموزش و پژوهش است.

 

وی با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره خاطره با طعم کرونا اظهار کرد: این جشنواره فعالیت فرهنگی است که در واقع فرصتی برای فرهنگ سازی بوده و هدف در این جشنواره فرهنگ سازی است تا پیشرو برای فرهنگ سازی برای بعد از کرونا باشیم.

 

رئیس دانشگاه پیام نور قزوین خاطر نشان کرد: این بیماری اجتماعات ما را تحت تاثیر قرار داده و موجب شده تا تغییراتی را در زندگی داشته باشیم بنابراین باید برای زندگی پساکرونا فرهنگ سازی داشته باشیم.

 

وی در پایان با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یادآور شد: اگر انقلاب اسلامی نبود استقلال و عزت امروز را در دنیا نداشتیم، البته مشکلاتی در کشور وجود دارد که با همراهی و همدلی رفع می شود.

کد خبر 1024095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha