ایجاد تعامل با خیرین برای محرومیت زدایی  مهمترین هدف مرکز نیکوکاری رسانه شهید «کابلی» است

زارع گفت: شناسایی محرومیت و خیران مهمترین هدف مرکز نیکوکاری رسانه شهید مدافع حرم« رحیم کابلی»است تا با شناسایی فقر و محرومیت های پنهان شده در سرسبزی مازندران، انعکاس درستی از اخبار در این حوزه داشته باشیم و به رفع این مشکلات ختم شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان مازندران از ساری، «عباس زارع» امروز(18 بهمن) در آیین افتتاح مرکز نیکوکاری رسانه شهید مدافع حرم سردار رحیم کابلی به همت خبرگزاری شبستان در مازندران در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اظهار کرد: یکهزار فعال رسانه ای در مازندران فعالیت دارد و و همگان پای ارزش های انقلاب و نظام هستند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: در مازندران اهالی رسانه همواره همگام بودند و کمتر رسانه ای دیده می شود که که قلم فروشی داشته و نگاه سیاسی داشته باشند.

 

وی با اعلام اینکه در بحث مراکز نیکوکاری در رسانه جای کمبود احساس می شد و تلاش داریم تا با محرومیت ها شناسایی وبا جذب خیرین مرتفع شود، خاطر نشان کرد: در لایه های پنهان جامعه مازندران و در بین سرسبزی ها محرومیت و مشکلات فراوانی وجود دارد که باید  برای رفع آن اقدام کرد.

 

زارع گفت: شناسایی محرومیت و خیران مهمترین هدف مرکز نیکوکاری رسانه است تا با شناسایی فقر و محرومیت های پنهان شده در سرسبزی مازندران، انعکاس درستی از اخبار در این حوزه داشته باشیم.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران یادآور شد: کار در امداد دلی است و این موقعیت در استان مازندران وجود دارد تا با استفاده از ظرفیت رسانه برای رفع مشکلات و محرومیت ها گام برداشت و باقیات صالحات برای همگان باقی بماند.

کد خبر 1024103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha