۸۳ روستای لرستان از نعمت گاز بهره مند شند

مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان گفت: طی دهه فجر انقلاباسلامی طرح گاز رسانی به ۸۳ روستا و ۱۰۹ واحد صنعتی مورد بهره برداری قرار گرفته است.

«کرم گودرزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت:  دهه مبارک فجر،‌ سرآغاز حرکت با شکوه ملتی است که با انقلاب اسلامی خود حماسه ای بزرگ رقم زدند که در خاطر همه انسان‌های  آزادیخواه جهان ماندگار است .

 

مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان افزود:  تقارن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) با آغاز دهه فجر انقلاب برکات معنوی این ایام را دوچندان کرده و کشورمان را سراسر شادی و شور نموده است.

 

 وی بیان کرد: در چهل و دومین  سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همکاران تلاشگر شرکت گاز استان لرستان با بهره برداري رسمي  از گازرسانی به ۸۳ روستا و ۱۰۹ واحد صنعتی و تولیدی، برگ زرین دیگری بر افتخارات شرکت در عرصه خدمت  رسانی به مردم شریف استان لرستان  در سال جهش تولید برداشته  و با تلاش خستگی ناپذیر و گام های استوار در حال توسعه رفاه در سطح استان با گازرسانی به شهرها، روستاها و صنایع هستيم.

 

گودرزی بیان کرد: همچنین همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی 6 شهرستان خرم آباد، بروجرد، سلسله، ازنا، کوهدشت و دورود به عنوان شهر سبز معرفی می شوند.

 

مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان با اشاره بهعملکرد کلی شرکت گاز استان لرستان در سال 99، بیان کرد: طی سال 99 به تعداد 185 روستا و 249 واحد صنعتی گاز رسانی شده است.

کد خبر 1024118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha