طرح ملی «ایران قوی» به ایستگاه پایانی نزدیک می شود

سقاء با اشاره به اینکه طرح ملی «ایران قوی» به ایستگاه پایانی نزدیک می شود، گفت: فعالان کانون های مساجد استان اردبیل تا ۲۲ بهمن ماه یعنی ۴ روز دیگر برای ثبت فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، قرآنی و هنری خود در سامانه بچه های مسجد فرصت دارند.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طرح ملی «ایران قوی» با هدف شناسایی و توانمندی سازی استعدادهای فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی، جریان سازی گفتمان ایران قوی و ترویج روحیه امید و تلاش و حضور موثر و هدفمند بچه های مسجد در فضای مجازی طرح ریزی و اجرا می شود و این طرح در 3 شبستان فرهنگ، هنر و فناوری که زیر مجموعه آن شامل 12 رواق کارآفرینی، رسانه، قلم، همدلی، نمایش، کتاب، فناوری، سرود، فیلم، نور، ترنج و دانش است و باید فعالیت های کانون ها در این حوزه ها ثبت شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به اینکه طرح ملی «ایران قوی» به ایستگاه پایانی نزدیک می شود، تصریح کرد: فعالان کانون های مساجد استان اردبیل تا 22 بهمن ماه یعنی 4 روز دیگر برای ثبت فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، قرآنی و هنری خود در سامانه بچه های مسجد فرصت دارند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: بیش از 584 کانون فرهنگی هنری مساجد از استان اردبیل در رقابت همدلانه طرح ملی «ایران قوی» مشارکت دارند که فعالیت فرهنگی، آموزشی، قرآنی، اجتماعی و هنری خود را در سامانه بچه های مسجد ثبت می کنند.

 

سقاء اضافه کرد: استان اردبیل به عنوان دبیرخانه معین رواق ترنج طرح ملی «ایران قوی» از سوی ستاد عالی کانون های مساجد کشور تعیین شده است و امیدواریم به عنوان اولین سال برگزاری این جشنواره گام های موثری در این راستا برداریم.

 

وی خاطر نشان کرد: بیش از 2200 اثر هنری تجسمی کشور در 7 رشته کاریکاتور،  نقاشی، خوشنویسی، گرافیک رایانه ای، طراحی دستی، عکاسی و صنایع دستی به رواق ترنج طرح ملی «ایران قوی» ارسال شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اظهار داشت: هنرمندان هنرهای تجسمی کشور می توانند با عضویت در کانون فرهنگی هنری مساجد در سامانه بچه های مسجد به نشانی اینترنتی www.bavhehayemasjed.ir  در بخش ایران قوی، شبستان هنر، رواق ترنج نسبت به ثبت آثار اقدام کنند.

 

سقاء افزود: اختتامیه این طرح همزمان با 22 بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود و منتخبان رواق های مختلف و کانون های مساجد برتر کشور 18 اسفند ماه همزمان با سالروز تاسیس کانون های مساجد کشور تقدیر و تجلیل خواهد شد.

کد خبر 1024129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha