۱۵ برگزیده جشنواره جهادگران علم و فناوری خراسان جنوبی تجلیل شدند

همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، از ۱۵ نفر از برگزیدگان جشنواره جهادگران علم و فناوری استان خراسان جنوبی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، « مرتضی عظیمی فر» امروز (۱۸ بهمن) در جشنواره جهادگران علم و فناوری خراسان جنوبی اظهار کرد: امنیت و جبهه مقاومت و بحث علم و فناوری از مولفه های مهم بیانیه گام دوم انقلاب و رسیدن به تمدن نوین اسلامی است.

 

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌ جنوبی با اشاره به فعالیت ۲ خانه نخبگان و مرکز رشد و خلاقیت در این سازمان علمی استان، گفت: همچنین مرکز هدایت و حمایت موضوعی نیز در حوزه شیر شتر و گیاهان دارویی فعالیت دارد.

 

وی با اشاره به فعالیت پردیس دانش بنیان بسیج علمی و پروژه های کسر خدمت محققان و نخبگان که در دستور کار است، ادامه داد: جشنواره جهادگران علم و فناوری با هدف تجلیل از مبتکرین، مخترعین و جامعه فرهیخته استان برگزار می شود.

 

عظیمی‌فر افزود: این جشنواره موجب گفتمان سازی و ترویج جهاد علمی و پرداختن به مسائل حوزه علم و فناوری است و از ۱۵ نفر منتخبین اقشار مختلف و مبتکرین و مخترعین استان تجلیل می شود.

 


مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌ جنوبی یادآورشد: چهار طرح (محصول) منتخب جشنواره  استانی به نمایشگاه جشنواره ملی که در ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد ارسال می شود.

 

وی با اشاره به اینکه امروز در حاشیه جشنواره جهادگران علم وفناوری، نمایشگاهی از محصولات مخترعین و مبتکرین برپا شده است، افزود: در این نمایشگاه ۱۶ شرکت محصولات خود را برای بازدید علاقمندان به نمایش گذشته اند.

 

 

 

کد خبر 1024149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha