شهید کابلی در زمان حیات همواره دستگیری از نیازمندان را در دستور کار داشتند

اصلانی کتولی گفت: شهید کابلی در زمان حیات همواره دستگیری از نیازمندان را در دستور کار داشتند و البته بسیاری از فعالیت های عام المنفعه این شهید والامقام بعد از شهادت شان عیان شد و حاج رحیم در زمان حیات از گفتن فعالیت های نیکوکاری خودداری می کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان مازندران از ساری، «صفیه اصلانی کتولی» امروز(18 بهمن) در آیین افتتاح مرکز نیکوکاری رسانه شهید مدافع حرم سردار رحیم کابلی به همت خبرگزاری شبستان مازندران در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اظهار کرد: اینکه تعدادی از خبرنگاران نام شهید رحیم کابلی را برای مرکز نیکوکاری رسانه انتخاب کردند جای بسیار خشنودی و خوشحالی دارد که قدردان این حرکت هستیم.

 

همسر سردار شهید مدافع حرم رحیم کابلی افزود: در عصر و روزگاری که برخی تلاش دارند تا نام شهدا را از کوچه و خیابان ها حذف کنند؛ تلاش رسانه برای نامگذاری مرکز نیکوکاری به نام سردار رحیم کابلی ستودنی است.

 

وی تصریح کرد: شهید کابلی در زمان حیات همواره دستگیری از نیازمندان را در دستور کار داشتند و البته بسیاری از فعالیت های عام المنفعه این شهید والامقام بعد از شهادت شان عیان شد و حاج رحیم در زمان حیات از گفتن فعالیت های نیکوکاری خودداری می کردند.

 

اصلانی کتولی افزود: شهید کابلی در زمان حیات خود سرپرستی سه فرزند یتیم را برعهده داشتند و اکنون همه خانواده در راستای هدف و رفتار شهید گام برمی داریم و امیدوارم همه ما در ادامه راه شهدا استوار باشیم و عاقبت همه ما ختم به شهادت شود.

 

به گزارش شبستان، در پایان این مراسم از پوستر مرکز نیکوکاری رسانه شهید مدافع حرم سردار «رحیم کابلی» با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، مدیرکل کمیته امداد استان،‌مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دیار علویان،مسئول بسیج رسانه استان،‌سرپرست کانون های مساجد استان و امام جمعه بهشهر در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران رونمایی شد. و تمثال مبارک این شهید والامقام از سوی سودابه احمدپور ملکشاه، مدیر خبرگزاری شبستان مازندران و مدیرعامل مرکز نیکوکاری رسانه شهید رحیم کابلی به همسر والامقام این شهید جاویدالاثر اهدا شد.

کد خبر 1024160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha