ایجاد ۳ هزار فرصت اشتغالزایی در جریان افتتاح پروژه های دهه فجر

درویش پور با اشاره به ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ۳ هزار فرصت اشتغالزایی در جریان افتتاح پروژه های دهه فجر در البرز محقق شده است.

« درویش پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در حاشیه آئین افتتاحیه پروژه های دولتی و خصوصی به مناسبت دهه فجر گفت: ۳ هزار فرصت اشتغالزایی در جریان افتتاح پروژه های دهه فجر در البرز محقق شده است. 

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز افزود: به مناسبت دهه مبارک فجر ۵۰ پروژه دولتی و ۱۱ پرژوه خصوصی با اعتباری بالغ بر ۴۰۶ میلیارد تومان در شهرستان کرج به بهره برداری رسید. 

 

وی با اشاره به اهمیت ایجاد فرصت های اشتغالزایی در استان البرز بیان کرد: هفته گذشته در شهرستان نظرآباد ۶۵ پروژه با اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

وی اظهار کرد: در چند روزه باقی مانده به مناسبت دهه فجر در شهرستان فردیس ۳۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان و دوشنبه ۲۰ بهمن نیز در شهرستان طالقان ۶۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۱ میلیارد تومان افتتاح می شود.

 

دوریش پور افزود: در شهرستان ساوجبلاغ نیز ۹۷ پروژه دولتی و  ۱۷خصوصی با اعتباری بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد تومان و اشتهارد نیز ۳۶ پروژه دولتی و خصوصی با اعتباری بالغ بر ۳۴۲ میلیون تومان افتتاح می شود. 

 

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری البرز خاطرنشان کرد: طی دهه فجر در سطح استان البرز ۲۹۹ پروژه دولتی و ۸۰ طرح خصوصی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان افتتاح شد. 

 

 

 

 

 

کد خبر 1024186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha