آغاز محدودیت تردد در گلستان/ نگران موج چهارم کرونا هستیم

حق شناس به مصوبه ستاد ملی کرونا در خصوص منع تردد به استان های شمالی اشاره کرد و گفت: خودروهای ورودی با پلاک غیر بومی به گلستان ۵۰۰ هزار تومان جریمه می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» بعدازظهر امروز (شنبه ۱۸ بهمن) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: بار بستری بیماران کرونایی و همچنین میزان جانباختگان کرونایی در استان گلستان در یک ثبات قرار دارد.

 

استاندار گلستان ادامه داد: در هفته گذشه میزان بار بستری بیماران با علائم کرونایی به حداقل ممکن رسید و نگرانی جدید ما برای پیک چهارم کرونا است.

 

حق شناس افزود: در حال حاضر دو شهر بندرگز و کردکوی در وضعیت نارنجی و پنج شهر در وضعیت آبی و هفت شهر استان در وضعیت زرد قرار دارند.

 

وی افزود: در بیشتر استان های کشور پیک چهارم کرونا آغاز شده است و در انتهای پیک سوم کرونا در استان گلستان به سر می بریم.

 

استاندار گلستان به رعایت پروتکل های بهداشتی در استان تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه براساس پیش بینی هواشناسی در روزهای آینده هوای استان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار می گیرد احتمال افزایش سرماخوردگی وجود دارد و این مهم باعث افزایش مراجعات بیماران به مراکز درمانی و گسترش ویروس کرونا می شود.

 

حق شناس یادآور شد: براساس مصوبه ستاد کرونا از ورود خودروهای غیربومی به استان جلوگیری می شود و ورود خودروهای غیربومی به استان ممنوع است.

 

وی با بیان اینکه برای این خودروها جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در نظر گرفته شده است، گفت: همچنین محدودیت تردد در ساعت ۲۲ تا چهار صبح در شهرهای گرگان و گنبدکاووس و شهرهای با وضعیت نارنجی در استان همچنان ادامه دارد.

 

کد خبر 1024215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha